miCro Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er sikkert et flott program, men jeg foretrekker dvdshrink som er et gratis alternativ. Lenke til kommentar
Winne Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Det er sikkert et flott program, men jeg foretrekker dvdshrink som er et gratis alternativ. kk Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Enig med miCro der. Har brukt dvdshrink lenge og kan lett anbefale det. Dvdshrink kan også brukes sammen med Ripit4me på enkelte "problem DVD-er" som man kan få problemer med å rippe, f.eks. enkelte Disney DVD-er. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg er ganske fornøyd med AnyDVD. Eneste jeg kan sette fingeren på er at det oppdateres ganske ofte, noe som fører til en del mailer (kan skrus av) og pop-ups om at det er kommet en ny oppdatering. Egentlig vell og bra at det oppdateres ganske ofte, men det er litt dårlig lagt opp Ønsker du et gratis alternativ så er DVDShrink ypperlig. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) SlySoft har akkurat gjort det mulig og så smått begynne å vurdere Blu-ray, så gi dem pengene de fortjener ;-) http://forum.doom9.org/showthread.php?t=136035 Endret 23. mars 2008 av m99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå