Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor stor må en penis være for og passe en "vanlig kondom"?

Gjest weiss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998
eller 1-2cm lenger i SLAPP tilstand.

Silikon vil ikke gjøre noe med lengden, det er ikke fysisk mulig. De skjøter jo ikke kukken. Man vil få en tykkere penis, men dette har etter hva jeg har hørt kun effekt i slapp tilstand. Og det ser visst ikke så ekte ut heller.

Nei, jeg mente ikke silikon, men operasjoner hvor de drar ligamentene lenger ut. Penis er noen cm på innsiden av kroppen og, og det de gjør er å skyve disse lenger ut.

Men jeg er selv medlem på et penis enlargement forum som heter thundersplace. Hele siden er basert på øvelser, altså jelqing, stretching og lignende. Noen få av de som er medlem der har også prøvd operasjon, og det gikk helt forferdelig. Masse styr, flere operasjoner, og resultatet blir som oftest bare en litt ødelagt penis, som ikke er blitt noe lengre eller tykkere.

Så operasjon er absolutt ikke noe lurt alternativ tror jeg :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest

Har selv 19 og 16,5 i omkrets... Er litt problemer med å få de gratise over hodet (er tykkest der). Men når jeg endelig får de på, så sitter de godt og stramt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

hah, for å forsette på de freaks of cock greiene, mener jeg leste om en som hadde så lang penis (var ofisiell verdensrekord elns), at han besvimte hver gang han fikk harding! :D Det er saker det ...

Lenke til kommentar
De man får på helsestasjonen burde passe de fleste. Mange av de som henter gratis kondomer på helsestajonen fremfor å kjøpe selv er ofte i den aldern at de ikke er helt utvokst der nede (det er jo da det er flaut å kjøpe, og da man kanskje ikke trenger en hel pakke grunnet mangel på draget). Det er kanskje noe de har hatt i bakhodet når de valgte kondomer.

Å, det er nå flaut å spørre den lokale helsesøster om det også.

Så jeg vet ikke helt jeg.

Jeg tror jeg heller kjøper i en butikk jeg ALDRI er i.

hah, for å forsette på de freaks of cock greiene, mener jeg leste om en som hadde så lang penis (var ofisiell verdensrekord elns), at han besvimte hver gang han fikk harding! :D Det er saker det ...

Ja, det er gammelt nytt.

Det er jo ikke noe rart at stakkaren svimer av når han har så veldig stor blodtilførsel til pikk3n. Da alt blodet fra hjernen og litt her og der på kroppen samler seg i tingsen hans.

Kjenner også en jente, har hun på MSN. Hun slo opp med han fordi exen besvimte hver gang de hadde seg.

Lenke til kommentar

De fleste freaks of cocks videoene er falske :) Det er rett og slett en slags dildo med et rør gjennom hvor det pumpes ut en væske. Ekle greier er det ihvertfall!

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...
  • Opprett ny...