Winne Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 hva er det beste antivirus programmet? Som Sletter Alt virus og passer på at jeg ikke får noen virus fra internett Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det beste antivirusprogrammet er deg selv! Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ville anbefalt å prøve flere, men de som har fungert best for meg er: -AVG -Avira Antivirus -Ad-Aware -Avast Hadde selv et helt ekstremt jævlig virus for en liten stund siden, som bare Avira klarte å ta knekken på. Dette programmet har også fått bra anmeldelse og finner masse virus og rydder fint opp. Lett å bruke og. Anbefales sterkt Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eset NOD32 ble utropt som "Best Antivirus Product" av AV-Comparatives.org i 2006 og 2007. Så Eset NOD32 er veldig bra. NOD32 vs. competition Men som fenderebest sier, så er nok det veldig sant. Er ganske vanskelig å få virus i utgangspunktet. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 betale: nod32 gratis: avira antivir Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er avast noe å skryte av da ? Og er det gratis ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Avast finnes i gratisversjon, ja. Det er helt OK, og fungerer godt for de fleste, men det finnes bedre gratis alternativer. Som Avira Antivir. Men Avast vil nok beskytte deg godt. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvordan er det med ytelse bruk på de 2 da ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Begge er lite ressurskrevende, og bruker nesten ikke noe som helst. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 noen som har en test over gratis antivir-programmer? Da gjerne en test som bekrefter at avira antivir er best... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg har ikke test over gratis, men hvis du ser på - www.av-comparatives.org - så ligger Avira Antivir veldig høyt oppe, om ikke øverst. Dette er da betaltversjonen, men det er ikke så stor forskjell fra gratisversjonen. Hvis du også legger merke til at AVG ligger høyt oppe, så er det fordi at de har testet AVG Anti-Malware, som er 10 ganger bedre enn AVG Antivirus. Endret 4. april 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er det noe vits å kjøre flere antivirus programmer samtidig? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nei, og det er heller ikke anbefalt. Det skaper bare kaos og kluss. Man skal alltid bare kjøre ett antivirusprogram - ikke flere. Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 det beste antiviruset vil jeg si er NOD32 eller kaspersky!!! av de gratise er det Avast eller avira... ( det eneste som er dumt med avira er den dumme rekalmen og at den ikke beskytter deg mot virus i email.!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Reklamen kan man fjerne: http://www.tipsfor.us/2007/08/15/make-avir...on-more-usable/ Jeg tror også reklamen blir fjernet i versjon 8 som kommer om få dager. Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hmm har best erfaring med NOD32. Burde kanskje ikke si dette her (??) men torrentsider er ofte en god hjelper for å få programmene gratis =) Ad-Aware har sluttet med oppdateringer til gratis versonen sin, eller de vil ivertfall komme senere. AVAST - Beste gratis imo NOD32 - Beste programmet Men det beste er å surfe forsiktig. Btw, slutter aldri å bli overasket over hvor lite positiv omtale de største programmene får! Det er jo nemlig de familier ender opp med å få med i datapakker o.l. Norton og Norman xD Lenke til kommentar
baosen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kaspersky har den største AV-databasen nå til dags. NOD32 er rask og effektiv. Jeg ville ha sagt NOD32 (også kalt ESET Smart Security) fordi den bruker lite systemressurser og finner det meste. Store "Internet Security"-pakker som inneholder masse lollersk33t (eller programmer) du ikke har anelse hva de gjør, burde man holde unna. For en god internett-sikkerhet trenger du bare en Anti-virus, anti-spyware (SuperAntiSpyware + Spywareblaster tror jeg skulle holde nok) og en brannmur. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har brukt AVG Free fra Grisoft helt siden jeg fikk PC-en min. Har aldri hatt noen spesielle virusangrep og pcen har aldri vært ultimat klikk.. så..derfor kan det kanskje anbefales? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 AVG kan selvsagt anbefales, men avira antivir har en større virus-database enn AVG, og er derfor bedre. Det at pc-en din ikke har vært ultimalt klikk betyr ikke nødvendig vis at du ikke har problemer på maskinen. Key-loggere for eksempel vil helst være så diskré som mulig, og du vil ikke merke på maskinen at du har en keylogger. Det er dermed ikke sikkert at maskinen din er trygg selvom AVG ikke har funnet ut noe, i og med at det kan hende den ikke har denne keyloggeren i registeret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå