Svendsen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg sliter med å finne eksterne disker i Vista. Min eksterne HDD finner den ikke, ber om driver. Men denne har jeg ikke drivere til, er bare en gammel disk som er satt i et tomt ekstern skall og kobles til via USB. Funka fjell i XP. Mitt andre problem er at den ikke finner digital kamera heller, det måtte jeg sette i picbridge modus før jeg fant det. Men det får jeg ikke sletta bilder når jeg er inne på den. Er det noen som kan hjelpe meg? Tusen takk Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det første du uansett bør gjøre er å gå til produsentenes hjemmesider og lete etter Vista-drivere Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Etter at jeg la inn SP1 så fant den den eksterne disken min. Jeg har lagt inn drivere til kamera mitt, mått det eller så ville den ikke finne den. Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ok, betyr det at det fungerer nå? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Ja den eksterne disken kommer opp Den fant og kamera, men jeg finner det ikke i eksplorer. Jeg har ikke tatt en restart enda, så der virker bare pictbridge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå