kloningen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hallo! Driver aa prover meg paa ubuntu naa for forste gang, har installert compiz osv. Men naa har det hendt at jeg plustelig ikke kan bruke æ ø å paa tastaturet *de æ ø å jeg bruker her er kopiert og limt inn* Er det en hotkey for aa endre dette til norsk igjen som som xp sin alt og shift _ Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Staar tastaturet paa norsk i system -> preferences -> keyboard -> layouts? Endret 23. mars 2008 av premium Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Se på System->Preferences->Keyboard : Layouts Installer og sett Norway som standard. edit: premium kom meg visst i forkjøpet Endret 23. mars 2008 av HavarN Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 ååh, jeg er så dum XD gikk på språkinstillinger jeg.. tenkte ikke på tastatur XD skal sjekke om det virker i morra, gidder ikke gå ut av windows og så inn i ubuntu nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå