ku7 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Okei, jeg har en pc som søsteren min ofte bruker til å spille på når jeg er ute og farter. dessverre er søsteren min ikke helt av den lydige typen selv om jeg setter visse regler. Kunne hatt lyst til å ha en keylogger jeg kunne starte før hun låner PC-en, og skru av når hun er ferdig. dessverre er jeg helt grønn på området. Er det noen som har muligheten til å lage en kjapp liten guide til hvordan jeg ordner meg en simpel liten keylogger? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Det er masse bra keyloggers der ute Bare å google litt.. du får både hardware keyloggers og software versjoner.. og de er så enkle å bruke at til og med min lille datter kunne satt det opp. Etter du har instalert den er den helt usynlig (stealth mode).. du må trykke inn en tast kombinasjon for at den skal bli synlig igjen, slik at du kan disable den.. feks: holder du inne ctrl+alt og taster "k" så blir den synlig igjen, men alt dette velger du i kyelogger programmet.. disse programmene er ganske billige, fra 50,- og oppover.. som sagt google it Lykke til med "ulydig lille søster".. PS: du kan jo begyne å lete her: http://www.download.com/3120-20_4.html?tg=...er&tag=srch Kanskje du finner noen som er gratis.. gadd ikke å lete for deg, he he klokka er mange og jeg er trøtt.. Endret 23. mars 2008 av okasin Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg bruker en som heter HomeKeylogger innimellom på min egen maskin, er veldig simpel, men effektiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå