Xevillio Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hei. jeg har en Slik Prossesor. Når jeg er idle står den ca på 33 Grader (er det kjølig liggern på 26) men når jeg spiller går den fort opp i 40+ etter veldig kort stund.. er dette unormalt? bør jeg kjøpe ny prossesor vifte? jeg har Dette toweret som jeg ellers synes har fine tempraturer. takk på forhånd Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ganske naturlig at temp øker under last! Prosessoren din er om noe kjølig. Sjekk temp med CoreTemp Lenke til kommentar
Xevillio Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Her er Tempraturen. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Litt avhengig av revisjon anbefaler Intel 62-71 grader som maks driftstemperatur for Q6600. Så ut fra din avleste temperatur er det ingen grunn til å bytte kjøler, eller gjøre andre tiltak for å få ned temperaturen. Det har ingen praktisk betydning om den er 45 eller 55 grader så lenge det er stabilt. Lenke til kommentar
Xevillio Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Litt avhengig av revisjon anbefaler Intel 62-71 grader som maks driftstemperatur for Q6600.Så ut fra din avleste temperatur er det ingen grunn til å bytte kjøler, eller gjøre andre tiltak for å få ned temperaturen. Det har ingen praktisk betydning om den er 45 eller 55 grader så lenge det er stabilt. Ok takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå