Gå til innhold

SP1 for Norsk vista er tilgjengelig - via en liten bakvei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fungerte fint her.

Den blinkende streken kom med en gang, venta en god stund før den forsvant, og det kom en ny linje. Jeg restarta og venta enda en god stund før den ble innstalert

Her skjer det ingenting. Har gjort alt til og med ledetekstbilde, men får ny linje og blinkende markør med en gang.

Skal det være en Win-RAR fil?

Lenke til kommentar

.cab, winrar setter seg selv til å kunne åpne disse automatisk. Så det stemmer ja. Du får altså ny linje med C:\, eller bare en blinkende markør?

Pass på følgende (Sagt en del ganger i tråden nå :))

1: Alle sikkerhetsoppdateringer er lagt inn, kjør win update en ekstra gang, og sjekk linken litt lengre opp for de oppdateringene man ihvertfall trenger.

2: Sjekk at filen ikke heter blabla.cab.cab

3: Sjekk at fila har rett størrelse, den skal være på over 500MB

4: Kjøre ledetekst som administrator, ikke bare åpne programmet.

Lenke til kommentar
.cab, winrar setter seg selv til å kunne åpne disse automatisk. Så det stemmer ja. Du får altså ny linje med C:\, eller bare en blinkende markør?

Pass på følgende (Sagt en del ganger i tråden nå :))

1: Alle sikkerhetsoppdateringer er lagt inn, kjør win update en ekstra gang, og sjekk linken litt lengre opp for de oppdateringene man ihvertfall trenger.

2: Sjekk at filen ikke heter blabla.cab.cab

3: Sjekk at fila har rett størrelse, den skal være på over 500MB

4: Kjøre ledetekst som administrator, ikke bare åpne programmet.

Se der du. Hvorfor ble det cab.cab.??

Lenke til kommentar
Fordi du har på "skjul filetternavn for systemfiler" i innstillingene dine. Når du så renamer fila, så skriver du av gammel vane .cab på slutten, selv om det ikke står der fra før. Og vips, 2x .cab.

Akkurat.

Men nå har jeg prøvd flere ganger, og jeg er fa.. ikke en gang i nærheten av å ha SP1 på maskinen min.

Er jeg dum jeg eller? :wallbash:

Lenke til kommentar

Fungerte nokså greit å installere. Fikk blåskjerm etter første restart etter den hadde installert, men etter det har det ikke vært noen problemer.

Selve installasjonen tok sin tid da, både før restart og etter....

Merket ingen forskjell på generell ytelse da, ble litt skuffet der. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Funket ganske bra! Takk!

Men jeg har et problem med at Nvidia og Realtek driverne mine sluttet å fungere. Noen andre som har hatt dette problemet?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Holder på akkurat nå. Men jeg ville bare høre med noen andre først, om det er bare jeg som har problemer.

Skal prøve å reinstallere nå. Kommer med tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Vel, det endte opp med så altfor mange problemer at jeg tok en systemgjenoppretting til et tidligere tidspunkt. Men problemene stoppet ikke der. Maskinen begynte å fryse, ingenting fungerte, og jeg klarte nesten ikke å starte maskinen før den frøs, så det var lite jeg fikk gjort. Så den ble en reinstallering på meg.

Jeg tror jeg bare venter med denne Service Pack'en. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...