Gå til innhold

SP1 for Norsk vista er tilgjengelig - via en liten bakvei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker glatt her :). Kjører SP1 as we speak. Men, pass på å ha 4 gig ledig plass, 2.5gb med innstallasjonsfiler + selve innstallasjonen...

Nasse, den vil fungere ja. Bare følg instruksjonene. Og innstaller alle winupdates først om du ikke får innstallert.

Lenke til kommentar
Liten update, jeg får det ikke til, kjører vista ultimate norsk versjon - men det er rapportert om at andre med vista ultimate også sliter. De med home premium o.l. klarer seg visst fint. Jaja :).

Jeg kjører norsk utgave av Vista Ultimate (32-bit), å det fungerte fint :)

Lenke til kommentar

Maskinen restarter vel 2-3 ganger og jeg får opp "Installerer oppdatering 3 av 3 (100%)" eller noe i den duren. Også et halvt minutt senere får jeg opp "Kan ikke installere oppdateringen blabla" Også bruker den 10min + og avinstallerer.

Kan det vær driverene mine? Har alle oppdateringene fra Winupdate, ingen som ligger i skjulte-

Noen som vet om det er mulig og laste ned en .iso eller en kan bestille en Vista cd med SP1? Har Home Premium fullversjons DVD-en. Blir litt kronglete og måtte reinstallere SP1 for hver reinstall.

Lenke til kommentar

hmm....den eneste av de tre oppdateringen jeg trengte får jeg ikke instalert.

KB935509.

Har prøvd 10 ganger nå, og det eneste som kommer opp etter en stund er: "Oppdateringen gjelder ikke for systemet."

Prøver jeg å instalere sp1 uten dette får jeg ikke opp noe i lederteksten etter å ha skrevet den kommandoen.

Har en bærbar pc med Vista premium.

Lenke til kommentar

daså...."SP1 vil da installeres i bakgrunnen og er ferdig når _ (understrek) blinker igjen i kommandovinduet." trodde han mente at det skulle komme en blinkende strek etter at den var ferdig.

edit: får se om det funker da, men ellers takk for hjelpen!

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...