Alastor Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 http://www.eridata.no/blogg/2008/03/12/tri...sp1-allerede-n/ Følg denne guiden, er rapportert at skal fungerer, og jeg er i ferd med å teste as we speak . Bakveier er alltid morsomt, bringer fram mekkern i deg! (Det er ikke spesiellt vanskelig, bare så det er sagt) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Liten update, jeg får det ikke til, kjører vista ultimate norsk versjon - men det er rapportert om at andre med vista ultimate også sliter. De med home premium o.l. klarer seg visst fint. Jaja . Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Du har ikke sett denne oppdateringen for X64 noen plasser ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Dessverre, den hadde de ikke fått noen oppskrift på på den siden etter hva jeg kan se. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fulgte oppskriften over og fikk ikke installert i home premium. Mangler dog "KB935509" men den er vel bare nødvendig for systemer som Ultimate og Business versjonen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Se der ja, der fant jeg en KBetellerannet jeg manglet for å få inn SP1. Får prøve igjen senere da . Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Nå fungerer det . Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Funker fett som fjell dette Tok sin tid, men ingen problemer på min Home Premium. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hadde prøvd vis ikke jeg var redd for at hele maskina går til helvete Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 funker den på x32 basic versjon? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Funker glatt her . Kjører SP1 as we speak. Men, pass på å ha 4 gig ledig plass, 2.5gb med innstallasjonsfiler + selve innstallasjonen... Nasse, den vil fungere ja. Bare følg instruksjonene. Og innstaller alle winupdates først om du ikke får innstallert. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Liten update, jeg får det ikke til, kjører vista ultimate norsk versjon - men det er rapportert om at andre med vista ultimate også sliter. De med home premium o.l. klarer seg visst fint. Jaja . Jeg kjører norsk utgave av Vista Ultimate (32-bit), å det fungerte fint Lenke til kommentar
nAD Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Maskinen restarter vel 2-3 ganger og jeg får opp "Installerer oppdatering 3 av 3 (100%)" eller noe i den duren. Også et halvt minutt senere får jeg opp "Kan ikke installere oppdateringen blabla" Også bruker den 10min + og avinstallerer. Kan det vær driverene mine? Har alle oppdateringene fra Winupdate, ingen som ligger i skjulte- Noen som vet om det er mulig og laste ned en .iso eller en kan bestille en Vista cd med SP1? Har Home Premium fullversjons DVD-en. Blir litt kronglete og måtte reinstallere SP1 for hver reinstall. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Sjekket at du har nok plass på disken? Kjedelig at den henger seg på den siste der, jeg vet ikke hva det kan være. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 hmm....den eneste av de tre oppdateringen jeg trengte får jeg ikke instalert. KB935509. Har prøvd 10 ganger nå, og det eneste som kommer opp etter en stund er: "Oppdateringen gjelder ikke for systemet." Prøver jeg å instalere sp1 uten dette får jeg ikke opp noe i lederteksten etter å ha skrevet den kommandoen. Har en bærbar pc med Vista premium. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Det er fordi den er for vista ultimate . Altså, får du opp en blinkende strek og BARE det, eller får du opp C:/blabla og så en blinkende strek? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fungerte fint på min acer laptop med vista home prmium x86 på norsk:) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er fordi den er for vista ultimate . Altså, får du opp en blinkende strek og BARE det, eller får du opp C:/blabla og så en blinkende strek? bare en blinkende strek, ikke noe mer... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Da innstallerer den SP1. Dette står i artikkelen . Tar ca en halvtime. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) daså...."SP1 vil da installeres i bakgrunnen og er ferdig når _ (understrek) blinker igjen i kommandovinduet." trodde han mente at det skulle komme en blinkende strek etter at den var ferdig. edit: får se om det funker da, men ellers takk for hjelpen! Endret 24. mars 2008 av Singh tha king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå