Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Kjøpte en ny geit her om dagen. skal bare nerde og fete den opp, så skal vi jammen ikke klage på sult her i bygda de neste måndene! Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er mer slit enn du aner! Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Bildet matcher ikke helt med årstiden Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Skyld på global oppvarming Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er mer slit enn du aner! Nja, altså, ei geit burde ikke være så veeeldig vansklig å ta seg av. Har selv erfaring som avløser en 6-7 sommre, og har passa på ca 100 geiter de åra. Geiter er egentlig veldig greie dyr å ha med å gjøre. Slapp dem ut om morran, skylte bort det som måtte være av avføring i fjøsen. Så slapp vi dem inn om ettermiddagen, samt telte dem opp. Hadde også ansvaret for melkinga av dem et par sommre. Det var til tider ganske slitsomt. Tror ikke ei geit skulle være det aller største problemet i verden. Også er det jo fantastiske dyr! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kul geit ja. Åssen er den å gå tur med? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Her om dagen? Ser ut for at bildet ble tatt engang i fjor sommer, hva? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 han skrev jo ikke at den var født nå nylig, så det kan vel være at noen har tatt et bilde av den i fjor sommer og så har han kjøpt geiten nå. Evt kan det jo til og med være en helt annen geit han har skaffet seg, mens det der var det geitebildet han valgte å bruke. anyways... grats med ny geit Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Haha, morsomt Ser jo ut som ålreite dyr da, sikker svært sosiale også ^^ Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Er det for egen pleasure du har anskaffet denne geiten? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tullebukk Men ja, episk tråd. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Gratulerer! Jeg vil også bytte ut den gamle geita mi med en ny... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ok, hvor fikk du den ideen fra? Ser for meg en vennegjeng som sitter og diskuterer.. Så sier den ene: "Jeg tror jeg kjøpe meg en ny pc." Så sier du: "Hmm.. kanksje jeg skal kjøpe meg ei geit " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå