Gå til innhold

HW.no treff i Bergensområdet 2008 [Oppdatert: 22 April, 16:22]

Riot™

Treff i Bergen  

53 stemmer

1. 1. Kan du komme 2 eller 3 mai?

• Ja
      8
    • Nei
      16
    • Jeg vil stemme
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til Bergen 17. Mai, vet ikke helt hvordan dagen blir lagt. Skal feire bursdag til en, men tror jeg har muligheten til å besøke byen før det. Vi kunne avtalt å møtes et sted i byen og tatt gruppebilde i penklær? Nå er ikke jeg bergenser da, men mamma og pappa er født i Bergen. Onkel, mormor, morfar, farfar, farmor, noen tanter her og der bor i Bergen så har en del slekt der, så om det er tillatt.. :p

Lenke til kommentar

*Bump*

Hva tror bergensfolket om forumtreff da? Bør jo få til et treff i aapril/mai-tiden. Grillsesongen begynner jo snart, så å ta en "grillfest" hos noen kunne jo vært aktuelt. Jeg har nå fått lønn nå, så har penger nok til forumtreff. Så de som er interessert i forumtreff i april/mai-området kan lufte sin interesse i denne tråden.

Lenke til kommentar
Pisslenge til høst, har nok en ny tråd da...

Men fy så lite interesse det var fra Bergenserne da...

Meeeeh. Kanskje det har noe med nye inndelingen av Off-Topic. Var kanskje lettere å vekke interesse i gode gamle OT-Baren. Ikke vet jeg egentlig. Men vi må få noe til, helt klart. Hvis ikke aktiviteten bedrer seg kan vi jo spørre om de har lyst til å reklamere litt for treffet på framsiden av hardware.no. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...