QXLNO Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei! Lurte på om noen som har en PHP hjemmeside jeg kunne få kjøpt for 100kr. Det opplegget er at jeg kommer til å redigere alt, men trenger bare oppsettet. Sant det funker med PHP på start.no sin hjemmeside plass? Ellers... synes noen denne siden er bra`?? www.snowblades.tk Lenke til kommentar
thorel Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 www.phpnuke.org Bare gi meg kredittkort nummere ditt du 8) Lenke til kommentar
restless Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 www.phpnuke.org Bare gi meg kredittkort nummere ditt du 8) Funker ikke med phpnuke på home.no.net, da start ikke har støtte for SQL. :-( Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ellers... synes noen denne siden er bra`??www.snowblades.tk Skrivefeil på førstesiden. Gengen skrives gjengen, såframt ikke gengen er et lokalt uttrykk. I så fall :oops: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 bra plassering av posten :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå