Gunfreak Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 tekte i forhold til Garanden jeg, Semi auto riflene i RO er uber våpene, faktisk er det mye bedre enn mg'ne så tenk deg viss spillet skal ha realistike antall Garands i forhold til andre våpen altså ca. 8-9 Garands for hver carbine eller thompson tyskerne må få noe for å motvirke dette ellers vil de overkjøres, en måte er å gjøre mapsa mer tysker vennlige, flere brett der de allierte må angripe og tyskerne kan få brukt mg'r mer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 på forumet til darkest hour er nå manualen ute Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Darkest hour er ute nå, linker ligger på http://www.darkesthourgame.com/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 har spillt det noen ganger nå, men spillet krasher hver gang jeg trykker på shift. man har også for lite ammo, bare 6 clips til Garand 5 til BAR, når man egentlig skulle hatt 11 og 12 Lenke til kommentar
jH- Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Denne helgens "deal" på Steam er Red Orchestra! Flaks at jeg utsatte kjøpet en stund. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 25kr er ikke plagsomt mye nei Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 kom nettopp fra en perfekt runde. spillet airborne på Brecourt, brettet er drit bra laget, Amerikanerne skal sprenge 4 105mm kanoner, så trekke seg tilbake til starten. alle som har sett Episode 2 av Band of brothers vil elske dette brettet. først var det bare litt sånn halv spilling, men når begge lagene nådde 17, begynnte det å bli skikkelig gøy, jeg var combat engineer med to pakker 5kg sprengstoff, og en carbine. det tøffe var liksom at det ble nesten som bob episoden, vi jobber oss bortoverskyttegravene, tok en og en kanon. jeg skøyt nesten aldri, bare noe cover fire nå og da, men fikk fremdeles 3 kills på den ene runden, men min oppgave var liksom å sprenge kanonene, først må man holde dem med 2 eller flere soldater i så så lang tid, før man kan sprenge dem, så går man videre til neste. men siden jeg var den eneste som sprengte kanoner fikk jeg masse pong og var på toppen av listen, selv om jeg sikkert var en av dem som drepe minst. det var liksom über team work, bruke MG som base og flank, tyskerne hadde ikke en sjangse Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Det er så fantastisk artig når sånne ting skjer. Har testet spillet nå, ganske artig men bugga delux. Våpenlydene, kræsjer ofte. Mange av bretta er litt dårlig laget. Men sånt kan sikkert fikses fort med en patch. Bra mod så langt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 kræsjene er et kjent problem, men koderen dems er i normanide for d-day saker der, men når han kommer tilbake skal kjræsjene fiksen, lydene er dårlig, med noen få unntak, noe av brettene er dårlig, men andre er kjempe gode Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 her er et bilde av 105mm kanonen man skulle ta Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Omaha brettet er drit kult og KJEMPE STORT Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Jupp, synd det ikke er mer en 50 per server. tenk 50 vs 50 der Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 jeg liker at det er vansklig å treffe med våpen der, Thompson feks. vansklig å treffe med den, selv liker jeg Carbinen, lite rekyl, men nøyaktig. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Hmmm, skjermen blinker svart hvert 10 sek. på Ostfront. :S Hva gjør jeg med det? Måtte krysse av for blur. Nå funker det. Endret 8. juni 2008 av okjatakk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Nå er kræsj buggen fiksa, nye lyder på mange våpen og fixes på div maps. spillte nettopp en time lang omgang på Omaha brettet med 25 vs 25, det var intesnt Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Takker, laster ned nå http://forums.darkesthourgame.com/viewtopi...?f=1&t=3300 link til dere som er late Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Håper de får fikset resten av våpenlydene i den neste versjonen, 1911-pistolen er fortsatt ganske tafatt. Endret 18. juni 2008 av Tchernobog Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg har et spørsmål. Vis jeg skal spille en av disse Modsa må jeg laste de ned fra internnett eller kan jeg bare joine en server som bruker den moden uten å ha den lastet ned fra før av? Jeg har merket noen ganger at vis det er en bane elns. som jeg ikke har, så lastes den automatisk ned før jeg joiner serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå