Gå til innhold

Oversikt over Red Orchestra modefikasjoner

Anbefalte innlegg

tekte i forhold til Garanden jeg, Semi auto riflene i RO er uber våpene, faktisk er det mye bedre enn mg'ne

så tenk deg viss spillet skal ha realistike antall Garands i forhold til andre våpen altså ca. 8-9 Garands for hver carbine eller thompson

tyskerne må få noe for å motvirke dette ellers vil de overkjøres, en måte er å gjøre mapsa mer tysker vennlige, flere brett der de allierte må angripe og tyskerne kan få brukt mg'r mer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kom nettopp fra en perfekt runde.

spillet airborne på Brecourt, brettet er drit bra laget,

Amerikanerne skal sprenge 4 105mm kanoner, så trekke seg tilbake til starten.

alle som har sett Episode 2 av Band of brothers vil elske dette brettet.

først var det bare litt sånn halv spilling, men når begge lagene nådde 17, begynnte det å bli skikkelig gøy,

jeg var combat engineer med to pakker 5kg sprengstoff, og en carbine.

det tøffe var liksom at det ble nesten som bob episoden, vi jobber oss bortoverskyttegravene, tok en og en kanon. jeg skøyt nesten aldri, bare noe cover fire nå og da, men fikk fremdeles 3 kills på den ene runden, men min oppgave var liksom å sprenge kanonene, først må man holde dem med 2 eller flere soldater i så så lang tid, før man kan sprenge dem, så går man videre til neste.

men siden jeg var den eneste som sprengte kanoner fikk jeg masse pong og var på toppen av listen, selv om jeg sikkert var en av dem som drepe minst. det var liksom über team work, bruke MG som base og flank, tyskerne hadde ikke en sjangse

Lenke til kommentar

Det er så fantastisk artig når sånne ting skjer.

Har testet spillet nå, ganske artig men bugga delux. Våpenlydene, kræsjer ofte. Mange av bretta er litt dårlig laget. Men sånt kan sikkert fikses fort med en patch. Bra mod så langt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har et spørsmål. Vis jeg skal spille en av disse Modsa må jeg laste de ned fra internnett eller kan jeg bare joine en server som bruker den moden uten å ha den lastet ned fra før av? Jeg har merket noen ganger at vis det er en bane elns. som jeg ikke har, så lastes den automatisk ned før jeg joiner serveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...