Footy Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Vurderer kjøp av denne Laser skriveren, grunne til at jeg valge denne er vel at det var den billigste jeg fant som kan kjøres i nettverk, så jeg kan gjemme den bort... Noen som har noen erfaringer å dele om den? takker.... Lenke til kommentar
clausen1 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Vurderer kjøp av denne Laser skriveren, grunne til at jeg valge denne er vel at det var den billigste jeg fant som kan kjøres i nettverk, så jeg kan gjemme den bort... Noen som har noen erfaringer å dele om den? takker.... Hei! Har akkurat fått en Lexmark E120n i hus (kjøpt hos Komplett). Trodde det bare var å rigge opp og at den selv "fant" nettverket/routeren (slik som laptops gjør...). Slik var det ikke! Har ikke fått "kontakt" med skriveren fra bærbar PC. Det spørres bl.a. om en IP-adresse?? under installasjonen. Jeg fylte inn routerens IP-adresse uten at det hjalp. Jeg ser på nettet at man muligens må ha kabel fra skriveren til routeren (tp-kabel??) Vet du noe om dette? Ellers er skriveren meget nett og tiltalende. Mvh Geir Clausen Lenke til kommentar
Footy Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Vet ikke noen om dette nei. Men om man trenger denne kabelen forsvinner jo hele poenget? Noen andre som vet noe omd ette? Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 har hatt denne en god stund nå og har vært veldig fornøyd. fungerer veldig bra tilkoblet nettverket Lenke til kommentar
Footy Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 har hatt denne en god stund nå og har vært veldig fornøyd. fungerer veldig bra tilkoblet nettverket Så du må ikke bruke noen ekstra kabler? Var den grei å sette opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå