Dufen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 La oss for GUDS SKYLD håpe det ikke er Bring Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Sist jeg fikk pakke sendt med UPS så lå den på kontoret i Oslo i 7 dager før de overleverte den til Bring som leverte den sakte men sikkert. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Ja det ser F**N ikke verre ut... The address is in a remote area and deliveries are not made daily. / Delivery rescheduled. Den var planlagt til mandag... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Vær glad du ikke bruker tollpost "arvepost, får ikke du varen får din sønn det", bestilte varer fra Oslo for 10 dager siden og fikk de først i dag og vi snakker om bedriftleveranser. Endret 3. mai 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Dette er jo sinnsykt, jeg har bestilt varer fra KINA hvor det var gratis frakt og de har kommet på fire dager. Finnes det ikke en eneste vettug spedient lengre? Husker da jeg var i tæret, vi trengte en sikra telefon til opkom, den tok det nøyaktig en time å få fra Oslo til Bardufoss Lenke til kommentar
swanky Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Sjekk sporingsnummeret på posten.no - dersom pakken er overført til Posten, så dukker den opp der. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Den kommer opp der ja, men kun som innlevert i Oslo. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hvor får UPS telefonnummert mitt fra? henter de nummeret via opplysningen eller har de nummeret som jeg oppga ved kjøp av varen? Mitt problem er at jeg har nylig byttet nummer. Da jeg bestilte varen som er på vei brukte jeg mitt gamle nummer som itillegg ikke er mulig å slå opp i opplysningen og er registrert på en annen person. Vil de ringte mitt gamle nummer eller mitt nye? Lenke til kommentar
process Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Hvor får UPS telefonnummert mitt fra? henter de nummeret via opplysningen eller har de nummeret som jeg oppga ved kjøp av varen? Mitt problem er at jeg har nylig byttet nummer. Da jeg bestilte varen som er på vei brukte jeg mitt gamle nummer som itillegg ikke er mulig å slå opp i opplysningen og er registrert på en annen person. Vil de ringte mitt gamle nummer eller mitt nye? De ringer nok det nummeret som står oppført på ordren. Altså det gamle. Ta kontakt med dem og se om du kan få rettet det opp dersom du ønsker at de ringer deg. I min erfaring prøver ikke budene spesielt hardt dersom de ikke får tak i deg. Endret 15. oktober 2014 av process 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Er det slik at de kan dukke opp på hvilket som helst tidspunkt hjemme hos meg? Eller leverer de innenfor visse tider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå