r2d290 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hallo Finnes det noen mulighet for å kople en s-video i pc-en, og kople andre enden inn i antenne-kontakten på TV-en? Har en elgammel TV uten noen rca-plugger. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Du trenger en RF modulator med S-Video inngang. (Vet ikke om det selges i norge noen plass.) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 no slikt? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=248742 kan sette på en overgang fra s-vid til scart Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Clas'ern sier at den tar et "SCART-signal", men det er jo en håpløs betegnelse. SCART er som kjent en plugg, ikke et signal. Jeg tipper den bare tar kompositt, som er standardsignalet i SCART. Hvis du da kobler på et S-Video signal så blir det sort-hvitt. Enten får du PC til å gi kompositt eller så bruker du et slikt adapter. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=21571160 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 da setter jeg en ledning fra data og inn i den adapteren, og så den andre enden av adapteren inn i en scart-overgang (rød, hvit, gul og s-video), og så setter jeg denne scart-pluggen i den rf-modulatoren som jeg ga til slutt, før jeg til slutt tar en antennekabel tiltv-en? blir fort dyrt dette... noen som kommer på et billigere alternativ? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Rett og slett investere i en ny skjerm , du kan få en brukt skjerm/tv for samme prisen alle de kablene koster Evt go for the cablesalat . Tro hvordan bildet blir etter 4 - 5 plugger Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Et billigere alternativ kan være å finne en gammel VHS spiller, de kan ta inn kompositt og gi ut RF. Det beste alternativet er nok en ny TV. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Dog er det få VHS-spillere som tar S-videosignal. Da må man ha en SVHS-spiller. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Et billigere alternativ kan være å finne en gammel VHS spiller, de kan ta inn kompositt og gi ut RF.Det beste alternativet er nok en ny TV. det var lurt. skal se hva jeg bestemmer meg for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå