Dvil Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ifølge offical TW website kommer en oppfølger i løpet av året.Vet mange ikke likte det første spillet,men ifølge lesingen blir det andre boller nå.Jeg gleder meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 more intricate missions, improved voice-overs and animations, retooled horseback riding, completely revamped combat, and a new game engine that delivers visuals that have to be seen to be believed. Alt det der er jo bra, men håper de klarer å optimisere motoren slik at spillet kjører bedre, utrolig kravstort spill hvis man skal få litt eyecandy. Ellers ser jeg fram til det, lurer på hva de finner på med "completely revamped combat". Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har akkuart spillt igjennom Two Worlds. Synes det var utrolig bra. Meget undervurdert spill. Hadde jeg visst at det var så bra hadde jeg kjøpt det med en gang det kom ut. Men middels anmeldeser gjorde at jeg styrte unna (dessverre). Eneste negative jeg har å si om Two Worlds er at det er for få quests. Gjorde alle på under 30 timer . Og at jeg ble så uovervinnelig at det ble litt kjedelig i slutten . I begynnelesen ble jeg drept av èn ulv, mens nå tar jeg de fleste monstre på et slag. Var også en del mystikk i spillet synes jeg. Som byen Yamalin som du aldri får besøkt. Den bare er der på kartet. Ser ut som en stor by og. Gleder meg utrolig til denne utvidelsen kommer! Håper vi får komme inn i Yamalin da! Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Har akkuart spillt igjennom Two Worlds. Synes det var utrolig bra. Meget undervurdert spill. Hadde jeg visst at det var så bra hadde jeg kjøpt det med en gang det kom ut. Men middels anmeldeser gjorde at jeg styrte unna (dessverre). Eneste negative jeg har å si om Two Worlds er at det er for få quests. Gjorde alle på under 30 timer . Og at jeg ble så uovervinnelig at det ble litt kjedelig i slutten . I begynnelesen ble jeg drept av èn ulv, mens nå tar jeg de fleste monstre på et slag. Var også en del mystikk i spillet synes jeg. Som byen Yamalin som du aldri får besøkt. Den bare er der på kartet. Ser ut som en stor by og. Gleder meg utrolig til denne utvidelsen kommer! Håper vi får komme inn i Yamalin da! Blir litt enkelt med oppgraderte våpen ja,mister litt av spenningen når ingen kan drepe deg.Har 3 sverd med over 41.000 i lightning,fire eller spiritdamage.En øks med 42.000 i cold damage + et sverd med 27.000 i poison damage..bring it on.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå