Gå til innhold

Hvordan er elektrikernes arbeidsforhold i Vest-agder områdene?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og dama mi skal flytte til vest-agder. Der hun er i fra. Da må man finne seg en ny arbeidsplass. Nå bor vi i Nordnorge (Vesterålen).

Er der noe spesielt med anleggene i vest-agder? Er der mye TT og TN-nett? Regner med det er mest IT-nett der nede.

Her jeg er i fra er det bare IT-nett. Mye luftstrekk. Ikke store boligblokker og slikt.

Hvordan trives dere andre elektrikere i det området.

Hva er ca lønn i Kristansand-Vennesla området?

Blir gla hvis flere kommer med erfaringer!

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallais.

Kan fortelle det slik jeg ser det, men er opprinnelig Automatiker men jobber som elektriker når jeg er hjemme så ta forbehold at jeg ikke har så sinnsykt mye peiling på nett typer o.l enda ; )

Det er vel ikke noe spesielt med anleggene slik jeg ser det. Det er en del bygg med flere leiligheter samt industri plasser som har poppet opp i det siste. Den eneste plassen jeg har møtt på TN-nett til nå er på Elkem Solar, som er industri. Jeg skal ikke si noe helt sikkert her, men mener på at det er IT nett.

Når det kommer til lønn så avhenger jo det litt om hvilke firma du jobber i, men vil mene på at den er relativt god utifra hva jeg har hørt fra montørene i firmaet. Lønnen i firmaet jeg jobber i ligger ifra 190-213 kr/t etter hva jeg har forstått.

Firmaer som operer i kr.sand området er.

Sønnico (Veldig Stort)

YIT.

Agder Elektro Installasjon.

Agder El Installasjon.

El-Proffen.

Otera (Stort)

Agder Energi (Høyspent)

IPEC

Knut Nilsen Elektro:KNE.

Og mange flere.

Når det kommer til trivsel så kunne det ikke vært bedre, men vet ikke hvordan det er i andre firmaer.

Håper det var til hjelp, og lykke til =)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...