Gå til innhold

Angående Formula Maximus Special Edition

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg et Formula Maximus Special Edition for en kort stund siden, for at jeg skulle ha et kort for klokking og for at jeg hadde mulighet til å montere vannkjøling på det. Men etter å ha tenkt litt og testet dette etter mye plunder fant jeg ut at jeg droppet hele prosjektet.

Da kommer vi til det jeg lurer på..

kan jeg kjøre dette hovedkorte med å ikke kjøre vannkjøling på chipsette. Vil helst slippe å selge dette, og spør derfor om litt råd fra dere, som har vært borti dette korte fra før.

Håper på positivt svar..

post-103292-1206213553_thumb.jpg

Endret av mizter_p3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg et Formula Maximus Special Edition for en kort stund siden, for at jeg skulle ha et kort for klokking og for at jeg hadde mulighet til å montere vannkjøling på det. Men etter å ha tenkt litt og testet dette etter mye plunder fant jeg ut at jeg droppet hele prosjektet.

Da kommer vi til det jeg lurer på..

kan jeg kjøre dette hovedkorte med å ikke kjøre vannkjøling på chipsette. Vil helst slippe å selge dette, og spør derfor om litt råd fra dere, som har vært borti dette korte fra før.

Håper på positivt svar..

Ja, det kan du! Dette funker fint uten vannkjøling på nb, for det er jo "vanlig" chipsett kjøler, bare at du kan plugge vannkjøling i dt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...