olat84 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Etter transport hjem til påsken, har laptopen min, Dell Inspiron 6000, blitt skadet, virker det som. Den nedre delen av skjermen min, har en lysere farge enn resten (7cm fra bunn - dette gjelder hele området på skjermens nedre 7 cm - altså rektangulært) 2 Skjermen er normal uten om den nedre delen. Bildet vises over hele, men med lysere kontrast(?) på de 7 nedre cm. Ved filmer, Powewrpoint o.l begynner den å "flashe", eller hakke striper. Ettersom min garanti hos Dell er utgått, lurer jeg på følgende; - Hvordan i allverden kommer jeg i kontakt med Dell? Har forsøkt å komme frem til mailskjema demmes, men dit kommer jeg ikke, fordi min service ID er utgått (altså garantitiden). - Jeg har fraktet den normalt, men kan ikke si sikkert om den har blitt dultet borti o.l. Uansett så skal den jo tåle slikt, har fraktet den t/r skole og jobb i over to år, nesten daglig. Noen som vet hva en ny skjerm koster, eventuellt om dette burde dekkes av utvidet garantitid, da produktet er ment å vare over 2 år? - Hva tror dere om eventuellt reiseforsikring? Endret 22. mars 2008 av olat84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå