Gå til innhold

to stk acer aspire..

Anbefalte innlegg

Står mellom disse to acermaskinene:

Acer Aspire 5920G:

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....85&cid=5417

Acer Aspire 5720ZG

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....51&cid=5417

Den ene er 1000 kroner dyrere, men er det verdt det? Som jeg kan se er det forskjellig prosessor, grafikkkort, bluetooth, HDMI..mer? Er det stor forskjell på prosessorene?

Maskinen skal brukes til office-programvare og enkel photoshop. Holder det med 2GB RAM for å kjøre Vista glatt, eller bør jeg instalere XP?

Andre innspill?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det står imellom disse to for meg og..

hva er det beste valget?

eller er det noen andre bærbare som er bedre til prisen..

Office programmer og photoshop?

Søk på bærbare i prisguiden etter en med 2gb eller mer ram, så velger du den som kommer lengst opp.

Lenke til kommentar

LITEN KOMMENTAR! Har en kompis som har den til 5995,-! altså, etter at han hadde spilt en stund får han FPS dropp, vet ikke helt om dette har med maskina hans å gjøre, men det er ELENDIG Vifte løsning..! Blir varm på 2 sec!

Lenke til kommentar
Vil glatt anbefale 5920'en. Vi selger begge to (autorisert Acer-forhandler) og det er ikke tvil om hvem som er best.

Og jo, det er Bluetooth på begge to. Begge maskinene kjører også Vista helt smertefritt.

og jeg vil kunne spille battlefield2 på den kansje?

Lenke til kommentar
Vil glatt anbefale 5920'en. Vi selger begge to (autorisert Acer-forhandler) og det er ikke tvil om hvem som er best.

Og jo, det er Bluetooth på begge to. Begge maskinene kjører også Vista helt smertefritt.

og jeg vil kunne spille battlefield2 på den kansje?

jada, sålenge du ikke setter de høyeste kravene ;)

Lenke til kommentar

Det skulle ikke være noe større problem nei. For å sette grafikkytelsen på de to maskinene litt i perspektiv så scorer 5720 ca 1000-1500 poeng i 3DMark 06, mens 5920 greier opp mot 4000-4500. Det er ikke så verst på en bærbar til en så rimelig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...