Nikolas (RacingRox) Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg har byggd benk i båten min og lurer på hvor mange lag med glassfiber jeg burde dekke den med!? Holder det med 2 lag eller burde jeg ha 3? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Er det kun glassfiber eller har du en treplate i midten? Lenke til kommentar
Nikolas (RacingRox) Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Har laget benken av tre og skal trekke utsiden med glassfiber til båten hvis du skjønner. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Tror jeg ville lagt på 3 lag egentlig.. Hva mener dere andre? Har en kompis som gjorde det samme, synes han brukte en evighet (men det ble sykt bra til slutt!) Lenke til kommentar
Nikolas (RacingRox) Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Okey, jeg la på et lag i dag. Men har ikke nok glassfiber til flere lag så må vendte til butikkene åpner igjen Noen som vet om jeg kan bruke topcoat maling fra biltema oppå glassfiber og resten av innsiden av båten? Her er det de skriver om den på www.biltema.no: Topcoat 2-komponent polyuretanakryl som gir en slitesterk, vannbestandig overflate med høy glans. Malingen brukes over vannlinjen på plastskrog eller som toppstrøk på Biltemas Primer plast og metall på båter av stål eller aluminium. 1 l (hvorav base 0,8 l). Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Okey, jeg la på et lag i dag. Men har ikke nok glassfiber til flere lag så må vendte til butikkene åpner igjen Noen som vet om jeg kan bruke topcoat maling fra biltema oppå glassfiber og resten av innsiden av båten? Her er det de skriver om den på www.biltema.no: Topcoat 2-komponent polyuretanakryl som gir en slitesterk, vannbestandig overflate med høy glans. Malingen brukes over vannlinjen på plastskrog eller som toppstrøk på Biltemas Primer plast og metall på båter av stål eller aluminium. 1 l (hvorav base 0,8 l). Den kan du fint bruke Bare huske på å blande med herder? De fleste topcoat bokser kommer i to deler ihvertfall, en med selve malingen og en med herder. Endret 22. mars 2008 av Snuggis Lenke til kommentar
Nikolas (RacingRox) Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Okey, jeg la på et lag i dag. Men har ikke nok glassfiber til flere lag så må vendte til butikkene åpner igjen Noen som vet om jeg kan bruke topcoat maling fra biltema oppå glassfiber og resten av innsiden av båten? Her er det de skriver om den på www.biltema.no: Topcoat 2-komponent polyuretanakryl som gir en slitesterk, vannbestandig overflate med høy glans. Malingen brukes over vannlinjen på plastskrog eller som toppstrøk på Biltemas Primer plast og metall på båter av stål eller aluminium. 1 l (hvorav base 0,8 l). Den kan du fint bruke Bare huske på å blande med herder? De fleste topcoat bokser kommer i to deler ihvertfall, en med selve malingen og en med herder. Ja den kommer i 2 deler så følger med herder:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå