Bjonski Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Hei, jeg sitter å koser meg med Ubuntu 7.10 på min bærbar pc(brukes til skole og litt CS spilling). Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få pcen til å søke opp nettverk, slik at jeg ikke trenger å vite navnet på nettverket jeg skal koble meg på. bilde av hvordan det ser ut nå: edit: har fått et annet problem også. CS fryser seg etter en stund når jeg spiller, eneste som hjelper er svenskeknappen. Noen tips til hva som kan hjelpe? Endret 22. mars 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Det skal i teorien bare å trykke på nettverks ikonet slik som hos meg : Også velge det eventuelle nettverket du ønsker. Endret 22. mars 2008 av heisau Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Man trenger ikke svenskeknappen i gnu/linux. Bruk heller ctrl-alt-bckspace så restarter du bare det grafiske grensesnittet. Har aldri spilt cs, så jeg kan ikke svare på hvorfor det henger seg. Sikkert noen andre som har vært borte i problemet før Du kan jo søke etter problemet på ubuntuforums Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 ctrl+alt+backspace virker ikke.. alt har hengt seg når det først henger seg. Lenke til kommentar
Del Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 ctrl+alt+backspace virker ikke.. alt har hengt seg når det først henger seg.Kan hende det er skjermkortdriveren. Hvis driveren krasjer kan det fryse hele systemet. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 så.. hvor får jeg tak i nye drivere til Intel GMA 950 til ubuntu 7.10? Lenke til kommentar
Del Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 De følger xorg, så neste versjon kommer i 8.04, du kan jo teste om betaversjonen funker for deg allerede nå. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 oki, takk. skal prøve det. Men nå trenger jeg litt annen hjelp: Hvordan får jeg lastet ned mail fra hotmail.com til evolution(mail-leser) ? Hva slags tjenertype bruker hotmail? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 oki, takk. skal prøve det. Men nå trenger jeg litt annen hjelp: Hvordan får jeg lastet ned mail fra hotmail.com til evolution(mail-leser) ? Hva slags tjenertype bruker hotmail? Står her http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=200408 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 oki, takk. skal prøve det. Men nå trenger jeg litt annen hjelp: Hvordan får jeg lastet ned mail fra hotmail.com til evolution(mail-leser) ? Hva slags tjenertype bruker hotmail? Står her http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=200408 ahh, unnskyld skulle nesten sjekka der selv, kan jeg skylde på lite søvn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå