Gå til innhold

GeForce 9800gx2 3D-Mark06 @ TG08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk akkurat 20.5k med stock klokket gx2 og qx på 4Ghz..

He He He, ikke sant. Skjønte ikke helt hva hipp hurra på TG var for noe, ihvertfall ikke når jeg klarte akkurat det samme med ett luftkjølt 3870x2. På tide å tyne det 9800GX2 kortet litt og vise hva det virkelig er godt for, er du ikke enig Haakon :thumbup:

Lenke til kommentar

Dei på tg kjørte jo både klokka GPU og CPU :p

Jaja, men du skulle ha sett korleis en av personane gjekk rund og sa at dei hadde kome over 20k...

Men gleda meg til meg skal bestille kortet mitt :) Men har ikkje betre CPUen enn en q6600 som klarer ca. 4-4,15 06. Får heller benche e8400 på 3dmark05 :p

Lenke til kommentar

Er det noen spesielle drivere/tweaks dere bruker? I Vista 32-bit får jeg knapt samme ytelsen som et 8800GTX en gang med et 9800GX2 jeg låner. Hadde da forventet bedre! Har prøvd driverne fra 25 og 27 mars. Maskina har 4GB PC6400 RAM og E6600 og 750W PSU, så det burde ikke være problemet.

Håper på råd, synd det ikke bare funker som det skal uten mer jalling.

edit: I crysis får jeg 39 fps på 1920x1200 high med 9800GX2 og 26 med 8800GTX. Her ser det forsåvidt greit ut. I call of juarez, 3dmark06 og company of heroes er scoren ca. den samme, og i Quake 4 er den typ. 20% lavere på alle oppløsninger.

edit2: LØST. Etter å ha lagt inn 174.54 igjen og slått SLI av og på spratt scoren dramatisk opp! Kanskje en bug av noe slag, men nå er hvertfall ytelsen på topp. I Company of Heroes ligger ytelsen nå ca. 80% over 8800GTX!

Endret av Nichotin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...