Gå til innhold

Finnes det steder man kan kjøpe spill midt på natta/på helligdager? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo en del Mix-kiosker som har spill.

Og Platekompaniet er kjent for å holde åpent mere enn de andre, men jeg skal ikke si hvordan det er for påskeaften.

er en del mix-kiosker med video utleie som selger 360 spill ja........vet om mange i drammen-sandvika området men vet ikke i oslo,ikke kjent der.

COD4 er konge,verdt å kjøre noen mil for den :)

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar

Takk for alle tips, det er 360 versjonen jeg leter etter ja :)

Jeg var nettopp på Platekompaniet, rakk det 10 min før stengetid, men der var de utsolgt..

Kjørte da videre til Byporten, misset Platekompaniet der med 3 minutter, om jeg bare hadde vært bedre kjent i Oslo hadde jeg nok rukket det.

Skal pokker meg prøve Jernbanetorget nå, ut igjen :D

dudley, vet du om noen som helt sikkert har/har hatt CoD4 i Sandvika ? Jeg er litt desperat, må ha noe bra å gjøre som ikke er å gå ut og drikke øl, bare gidder ikke det i dag.

Peppes Pizza bør heller starte "Ukens spilldeal" , drit i film! :)

Endret av axelerkul
Lenke til kommentar

Peppes hadde vel noe sånn spilldeal greier før.

Men uansett, oppe ved bislett er det en sånn videosjappe de tror jeg også selger spill. Video 1000 eller noe mener jeg å huske sjappa heter (men ikke skyt meg hvis det ikke er riktig :p ).

Lenke til kommentar

ja nå har jeg vært på jernbanetorget også, der var det stengt gitt.

Angrer litt nå på at jeg ikke kjøpte R6 2 når jeg var på Platekompaniet første gang.

Jaja, får finne på noe annet, så får det bli CoD eller R6 i morgen :)

Lenke til kommentar
Peppes hadde vel noe sånn spilldeal greier før.

Men uansett, oppe ved bislett er det en sånn videosjappe de tror jeg også selger spill. Video 1000 eller noe mener jeg å huske sjappa heter (men ikke skyt meg hvis det ikke er riktig :p ).

Haskje de filmdeal de då? Det har de fortsatt?

Lenke til kommentar
Takk for alle tips, det er 360 versjonen jeg leter etter ja :)

dudley, vet du om noen som helt sikkert har/har hatt CoD4 i Sandvika ? Jeg er litt desperat, må ha noe bra å gjøre som ikke er å gå ut og drikke øl, bare gidder ikke det i dag.

Mener at noen butikker som ligger på haslum,stabekk og vøyenenga har 360 spill,men vet selvsagt ikke om de har COD4.

Kan skaffe deg tlf nr til nevnte butikker......i så fall send en PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...