m0g1e Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Har lenge hatt lyst til å anbefale Thunderbird fremfor Outlook express - fordi jeg syns det er mer brukervennlig.. men hvordan er forskjellene på f.eks. sikkerhet osv? Vil gjerne ha noen konkrete eksempel eller forslag å vise til Takk for alle tips Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Nå er det så lenge siden jeg har bruke OE, at jeg muligens tar feil på noen av punktene. Men da jeg brukte OE sist, manglet det dette i forhold til TB: - Scam-filter - Spam-filter - Blokkering av bildenedlasting - Extensions Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Mener også at OE mangler taging av mail og jeg tror at thunderbird har bedre søkefunksjon. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Og slik legger vi en stopper for eventuelle flammekrigere her. Søket har ikke vært det beste, men det er i stadig bedring. Som enkeltbruker føler jeg Thunderbird er mer enn bra nok. Liker og muligheten for utvidelser av funksjonaliteten hvis det er ønskelig, slik som http://www.mozilla.org/projects/calendar/lightning/ og annet. Det faktum at det er gratis spiller og inn for min del. Ja OE er "gratis" det og. Gikk over til, i den tid Phoenix, og Firebird. Og har ikke sett meg tilbake. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå