Gå til innhold

24" for stort for spilling?

WarpX

Anbefalte innlegg

Ser at 24-tommerne har en ganske grei pris, men vil de bli for store? Vil ikke sitte og vri nakken ut av ledd heller da. Nå sitter jeg med en 19" vanlig 4:3 skjerm. Jeg vet at 22" tilsvarer 19", men det hadde ikke skadet med noe større - det store spørsmålet er om det blir for stort for gaming :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller på en 42", går helt fint det. Har vel hodet en 50-60 cm unna skjermen. Jeg kan ikke lese tekst på begge kanter uten å flytte øynene, men det gjør at jeg kan bruke sidesynet i bilspill osv. Det Gir en helt ny følelse å kjøre bil med kamera fra innsiden når du faktisk får det i omtrent ekte størrelse :)

Lenke til kommentar

Nei jeg bruker selv en 30" og det er glimmrende. Nå er det ikke alle spill som takler den oppløsninga min skjerm har, men for nyere spill pleier det å gå greit. En må kanskje sitte litt lenger unna med så stor skjerm enn en som er mindre, men det er ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en 24" selv i fjor høst, å synes ikke det er for stort til å spille på. Kjører stort sett spillene i 1920x1200, og bruker kun en 8800GT for å dra det hele. Så man trenger ikke alt det råeste for å få et greit bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...