Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken av disse forsterkerne?

Anbefalte innlegg

Hei, da har jeg kjøpt meg bil, og lappen står for tur. Og selvsagt skal det anlegg inn i bilen.

Bilen min er en Lancia Dedra 2.0 ie 1995, har dessverre ingen bilder av bilen

Jeg har en Sony SX-L124P5B sub (skal prøve å få solgt den og kjøpe en Ground Zero GZTW 30T istede). jeg trenger en forsterker til den, noe som kan drive den uten problem, men samtidig ikke være for dyr.

blir mest sannsynlig å gå for Earthquake eller US AMPS hvis det ikke er noen som kommer med noen bedre forslag.

forsterkeren burde ikke ligge over 3000kr I pris.

Andre ting jeg har vurdert å kjøpe til bilen:

Pioneer DEH-P7000UB

Kommenter gjerne disse også hvis dere har noen meninger. Og putt inn annet utstyr som fungerer bedre ;)

Takker for alle svar

Mvh Martin

Endret av Hellriser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ville byttet frontsett;)

til den subben ville jeg vel kanskje gått for sound magnus eller noe, er ikke så fan av sony subber selg men..

skal prøve å få bytta ut subben med en Ground zero sub på 400W, sound magnus har jeg aldri hørt om, link?

Lenke til kommentar

trudde først du fleipa sia sound magnus virka som et veldi merklig navn på en forsterkerprodusent, men takker de så bra ut.

men jeg er litt skeptisk sia dem va så billig så leste jeg litt på AVforum http://avforum.no/forum/generelt-av-bilen/...nner-disse.html

(btw merket var sound magus og ikke magnus ;) )

men fant en annen forsterker dynabel er ikke det et ganske bra merke?

Endret av Hellriser
Lenke til kommentar

Av forsterker ville jeg kanskje sett litt på US Amps. XT 800.2 (2x100w@4Ω/2x200w@2Ω/1x520w@4Ω mono) til 1398,- eller XT 1600.2 (2x200w@4Ω/2x400w@2Ω/1x1100w@4Ω mono) til 1998,-. Her får du i alle fall nok power så lenge du brokobler utgangene.

Earthquake er også noe å se på. Sjekk de to øverste modellene der. Dette er kvalitetsprodukter som gir det de har oppgitt, i motsetning til Soundmagus og lignende merker.

Lenke til kommentar
Av forsterker ville jeg kanskje sett litt på US Amps. XT 800.2 (2x100w@4Ω/2x200w@2Ω/1x520w@4Ω mono) til 1398,- eller XT 1600.2 (2x200w@4Ω/2x400w@2Ω/1x1100w@4Ω mono) til 1998,-. Her får du i alle fall nok power så lenge du brokobler utgangene.

Earthquake er også noe å se på. Sjekk de to øverste modellene der. Dette er kvalitetsprodukter som gir det de har oppgitt, i motsetning til Soundmagus og lignende merker.

takker, men på engeaudio.no må man sende mail om hva man skal kjøpe? det var jo ingen plass der d sto kjøp registrer eller no sånt det var jo bare bilder og priser og specs...

Lenke til kommentar
trudde først du fleipa sia sound magnus virka som et veldi merklig navn på en forsterkerprodusent, men takker de så bra ut.

men jeg er litt skeptisk sia dem va så billig så leste jeg litt på AVforum http://avforum.no/forum/generelt-av-bilen/...nner-disse.html

(btw merket var sound magus og ikke magnus ;) )

men fant en annen forsterker dynabel er ikke det et ganske bra merke?

Den dynabel forsterkeren er knallbra, og til den tilbudsprisen, så er det ikke noe å lure på ;)

Lenke til kommentar

takker, men på engeaudio.no må man sende mail om hva man skal kjøpe? det var jo ingen plass der d sto kjøp registrer eller no sånt det var jo bare bilder og priser og specs...

Du bare sender en mail til Lars med det du vil ha. Trenger du kabler, sikringsholder eller noe annet så er det nok mulig å få pruta med seg det også. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...