Dumrian Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Hei! Jeg sliter med å få Red Alert 2 til å funke på LAN. Jeg har lett en god del rundt på internett, og funnet ut at IPX ikke lenger er støttet av Vista, men fant en måte å få det på, så IPX er nå innstallert. Problemet er at IPX protokollen ikke kan konfigureres i det hele tatt under Vista, ettersom "Egenskaper" er grå når jeg velger IPX protokollen. Er det noen som har forslag til hvordan dette kan løses? EDIT: Vel, prøvde på en XP maskin, og det fungerte perfekt. Ser ut som om IPXen på min maskin ikke er helt innstallert, i alle fall finner ikke RA 2 den, ettersom jeg gjorde akkurat det samma på XP maskinen, bortsett fra at der får jeg åpnet Egenskaper for IPX, men trenger ikke endre noe. Endret 22. mars 2008 av Tuftez Lenke til kommentar
KoR Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 bump lurer på det samme! hjelp Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) edit: glem det, leste litt kjapt der Endret 22. mars 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
KoR Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 edit: glem det, leste litt kjapt der ingen som har kompetanse til å fikse dette? Skuffende... trodde dette forumet bestod av folk som hadde peiling på slike ting... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 http://www.starbase01.com/site/index.php?aid=87 Første resultat på Google-søk, funker ikkje det kan du søke etter løysingar der. Skriv "Red Alert 2 IPX Vista" så finn du garantert noko som kan brukast. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 http://www.starbase01.com/site/index.php?aid=87 Første resultat på Google-søk, funker ikkje det kan du søke etter løysingar der. Skriv "Red Alert 2 IPX Vista" så finn du garantert noko som kan brukast. Det har jeg allerede gjort, les problemet. Dette får bare IPX til å komme opp på lista over protokoller, men RA2 finner den ikke. Se på det ene bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå