Lampen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Så at det var mange tråder med beste lan spillet. og jeg vil bare si alle at flere av de eksemplene jeg har fortalt om er gode. MEN ET SPILL SLÅR ALT! Halo TRIAL!!!!!!!!!!!!! er det beste ever. http://www.download.com/Halo-Combat-Evolve....html?tag=lst-9 Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Bare for opplysning, så er det spillet med på lista her Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 vet:P men jeg syns spillet fortjener sin egen tråd:D Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ikke for å drite deg ut, men... nei. Beste gratis er Trackmania Nations, tror også det nye spillet til Ea som er gratis blir bra Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Prisen for beste Lan spill, til tross for utallige bugs og dårlige kontroller går til: Codename Eagle! Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Haha trial? Mhm Trial LAN Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Prisen for beste Lan spill, til tross for utallige bugs og dårlige kontroller går til: Codename Eagle! Jeg kan absolutt si meg enig i den! Beste FPS noensinne! Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Codename Eagle danker ut Battlefield lett! CE er såå konge! Digger å kjøre motorsykkelen.. haha! Den sykt fete sitte- / kjørestilen, sidevognen, og at motorsykkelen er ett av de raskeste og svakeste kjøretøyene i heile spillet gjør det hele totalt moorsomt! Spillebrettene er jo så fantastisk byggd opp at du må manuvere varsomt over polygonene med sykkelen, ellers lander du på hodet =D Flyene er jo et helt kapittel for seg selv! ekstremt morsomt å drive med stuntflygning! Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 har lasta ned codename eagle. fy faen så bra.!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Prisen for beste Lan spill, til tross for utallige bugs og dårlige kontroller går til: Codename Eagle! qeamer.com/ce Lenke til kommentar
Refi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Så at det var mange tråder med beste lan spillet. og jeg vil bare si alle at flere av de eksemplene jeg har fortalt om er gode. MEN ET SPILL SLÅR ALT! Halo TRIAL!!!!!!!!!!!!! er det beste ever. http://www.download.com/Halo-Combat-Evolve....html?tag=lst-9 HaahhhahaHa Mener du virkelig at et Trial spill er et bra lan spill, og til og med halo trial,haha nei nei nei, du må nok komme til den virkelige verden hvor folk spiller cod4 og cs source og 1.6 Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 hehe. men hva du vil. ( men jeg spiller faktisk cod og cs 1,6 da) Lenke til kommentar
Refi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 hehe. men hva du vil. ( men jeg spiller faktisk cod og cs 1,6 da) Det var bra at du spilte de også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå