|-MyTh-| Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 jeg skal flytte opp på garasjen og kommer til og legge adsl opp ditt....garasjen ligger cirka 20 meter fra der hvor vi har adsl modemet....kommer hastigheten til og synke drastisk? jeg skal bestille ngt 1024/512 linja til ngt må vel bli hvertfall 50 meter med kabel.... er det noe jeg kan gjøre hvis hastigheten synker drastisk? håper på raskt svar Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hva med bare PRØVE det? Tror ikke det skal gå så ille ut over hastigheten, men det kan kanskje være en fordel med en skjermet kabel (kr, kr.)? Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Du kan ha opptil 100 m med vanlig CAT-5 TP kabel. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Nå har jeg en venn som dro 120-130meter med cat5 som han kjøpte hos Clas Ohlson på 300metr spole og der kjører han 1.5MB uten problem og 100MB nettverk er også problem fritt . Streamer video gjennom den kabelen og inn på eget nett med enda fler meter uten problem så 50 meter det blir pingle det :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har en kabel som er trukket nøyaktig 93m og det er ingen problemer. Så dine 50m skulle gå greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå