Gå til innhold

Suzuki DT40 '94, ødelagt tilt


Anbefalte innlegg

Nå har altså tilten gått til helve***, og i følge mekaniker må hele greia skiftest, noe som koster 12 000.

 

Det er veldig lite aktuelt, men jeg leter etter en brukt en som passer til denne motoren.. noen tips?

 

 

Visst ikke, blir det lite sannsynlig å betale så mye på en gammel motor. (Selv om motoren sikkert ikke har gått mer enn 300t) Da blir det en e-tec, noe +/- med disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har altså tilten gått til helve***, og i følge mekaniker må hele greia skiftest, noe som koster 12 000.

 

Det er veldig lite aktuelt, men jeg leter etter en brukt en som passer til denne motoren.. noen tips?

 

 

Visst ikke, blir det lite sannsynlig å betale så mye på en gammel motor. (Selv om motoren sikkert ikke har gått mer enn 300t) Da blir det en e-tec, noe +/- med disse?

 

Har ikke noen minus med dem, men kan jo ta noen pluss

 

- Utrolig sterke, men samtidig spreke med høy toppfart

- Få bevegelige deler, noe som gir lang holdbarhet og enkel å skifte deler på

- Støyer lite og bruker vel like lite hvis ikke mindre bensin enn en 4-takter i noen tilfeller

- Lette

 

Ihvertfall noen pluss med dem. Eneste "minus" er vel at de koster litt mer enn tilsvarende motorer, men det er vel ikke snakk om mye. Syns det er grei pris på dem jeg :)

Lenke til kommentar
Er en sånn aktuell?

http://www.boatownersworld.com/CMC/PT-130.htm

 

sikkert ikke umulig å skaffe en brukt, men er vel ikke såå mange av disse motorene?

 

 

Nei, det er nettopp det at det ikke finnes så mange av denne typen

 

Hva koster den greia du linket til?

 

EDIT: 519$ ja. pluss 25% moms, er det noe toll på slike saker?

sender de til norge eller må jeg bruke jetcarrier?

Endret av Nordfonn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...