Bendorama Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Endelig, nå fikk ikke Dama holde meg igjen på denne patetiske siden. Så nå endelig er nettby ute av mitt liv for godt! Å ikke noe wining nå om hvorfor jeg mener det er patetisk, og at det ruler. Mener bare det er mer "kult" å faktisk ha ekte venner, en 10 000 man legger til for gøy for å ha mest"venner" og joine flest grupper, som alle er like idiotiske. Men nokk negativt. Dette er trosalt et gledesutbrudd:D Ha en fin påske videre godt folk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Gratconulations! Eg er gla' eg aldri har vore borti den sida. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Lagde meg en profil da det var helt nyttog de skulle konkurrere med originalen blink, men slettet det fort igjen. Har fortsatt blink men bruker ikke den. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Wey, nå gjenstår bare Facebook! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Har ikke facebook:D Aldri hatt*Stolt* Lenke til kommentar
noll-koll Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nettby = dusteside!!!!! Jeg provde å registrere meg der for noen måneder siden. Men det gikk ikke......Hvorfor, jo jeg bor i utlandet og man kan bare verifiere med et NORSK mobilnummer. Ikke så praktisk for meg å ha norsk mobil Så i går fant jeg endelig denne siden. Koselig å ha litt norsk kontakt og holde det norske språket gående. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Nettby = dusteside!!!!!Jeg provde å registrere meg der for noen måneder siden. Men det gikk ikke......Hvorfor, jo jeg bor i utlandet og man kan bare verifiere med et NORSK mobilnummer. Ikke så praktisk for meg å ha norsk mobil Så i går fant jeg endelig denne siden. Koselig å ha litt norsk kontakt og holde det norske språket gående. Vellkommen til forumet da:D Får håpe du får en fin spam opplevelse;). Lenke til kommentar
noll-koll Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nettby = dusteside!!!!!Jeg provde å registrere meg der for noen måneder siden. Men det gikk ikke......Hvorfor, jo jeg bor i utlandet og man kan bare verifiere med et NORSK mobilnummer. Ikke så praktisk for meg å ha norsk mobil Så i går fant jeg endelig denne siden. Koselig å ha litt norsk kontakt og holde det norske språket gående. Vellkommen til forumet da:D Får håpe du får en fin spam opplevelse;). Jaha, spam.... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Sikker på at du er så uskyldig som du sier? Siden du veit at det er spam, spam og atter spam? Hehe Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nettby <3 Veldig lei til tider, men hadde ikke klart meg uten Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har pleid å sitte på nettby ganske ofte, brukte også gruppen "Datahjelpen" før jeg ble kjent med dette forumet. Vurderer å /exit nettby. Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 At jeg profilen min tror jeg neppe skjer. Mulig jeg slutter som byvakt/moderator når jeg blir skikkelig lei, men det skal mye til for at jeg flytter helt ut fra Nettby. ;] Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) fisk, brød Endret 29. mai 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Var jo helst min sitasjon det Haha, men jeg sa til slutt , "driter i hva du vil, jeg stikker" Å da gadd ikke hu heller være der lenger. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har lyst til å slette min profil for det er deprimerende med alle kåtsekker som prøver å sjekke opp kjæresten min via hennes profil. Men det løser ikke problemet... Det blir å vende ryggen til problemet... Må være der og følge med... spamme jævlene. Synd de nesten aldri skriver i gjesteboken, men bare sender henne brev. FUCK NETTBY Jeg var en hater som NadaX7 før, og det var fine tider. Men så fikk jeg min kjæreste, og tenkte bare jeg måtte nesten lage en jævla profil da. Du stoler ikke på dama? Lenke til kommentar
ministian Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) glad jeg aldri har hatt nettby eller facebook leser jo stadig om ting som skjer ofte via de sidene der.. identitets tyveri, voldtekter, osv men grattis NadaX7 Endret 22. mai 2008 av ministian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå