Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows skjønner ikke hvordan det skal åpne C:

Anbefalte innlegg

Ok, ut av det blå skjedde dette:

post-100696-1206196905_thumb.jpg

Windows skjønner ikke hvilket "program" det skal bruke for å åpne C: eller D: Andre eksterne disker (E:) er ikke noe stress, men partisjonene på maskinen klarer den ikke. Kan heller ikke krysse av "bruk alltid dette programmet" når jeg ber den bruke explorer.exe.

Hvor retter jeg feilen?

Endret av mrdellorto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned og kjørte .reg-filen. Fikk bekreftelse på at registeret var oppdatert, men feilen er der fortsatt. Jeg er ikke dreven i Regedit, så om noen kan lose meg igjennom hadde det vært sweet.

Har lekt meg rundt her, men ikke fårr noen resultater. Kanskje Bjarne Brøndbo vet svaret? :grin:

post-100696-1206398548_thumb.jpg

Endret av mrdellorto
Lenke til kommentar

Hadde du kjørt systemgjennopretting til et punkt føre 22/3 hadde problemet ditt blitt løst.

Hvis ikke du også er en av disse glupingene som deaktiverer systemrestore også da.

Slik det er nå er windows registeret ditt korrupt , manglende oppføringer e.l .Drive skal aldri dukke opp med fil extension assosiasjon . Og dette er ingen lett ting å finne ut av , hverken for noen i dette forumet eller teknikere hos microsoft selvfor den slags skyld.

Gjør systemgjenoppretting , eller legg inn windows pånytt med repair opsjon som første forsøk.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...