jornhj Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hei Har stått snowboard nå i en del år, og tenkte å kjøpe meg ett par twintip ski. Vil ha noe som er optimalt i både park og utenfor (pudder). Da lurer jeg på hvilke type ski, bindinger og støvler jeg skal satse på? Lenke til kommentar
fompa Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei Har stått snowboard nå i en del år, og tenkte å kjøpe meg ett par twintip ski. Vil ha noe som er optimalt i både park og utenfor (pudder). Da lurer jeg på hvilke type ski, bindinger og støvler jeg skal satse på? Fri flyt har ett forum de å, er en del folk der inne som kan en del om dette, spør heller der Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Go with the flow, skaff deg K2 Public Enemy. Bindinger tar du det som er i pakka, er ikke så viktig hvis du er fersking på ski. Støvler kjøper du ikke på nettet eller på G-sport, du drar til noen som er spesialisert på ski. Støvlene er det viktigste. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Støvler kjøper du ikke på nettet eller på G-sport, du drar til noen som er spesialisert på ski. Støvlene er det viktigste.og hvem er så disse spesialistene? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Du får ikke noe som er optimalt i både pudder og park. De beste alternativene etter min mening er 4FRNT MSP, Rossignol Scratch Brigade og K2 Seth. De har en bredde på mellom 90-100mm midt på. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg kjøpte meg i år k2 seth, og jeg ville sagt de er mer pudder ski en park ski. Om du skal være en mer park rotte så gå for en kort type k2 Public enemy men om du liker bedre løs snø løypene så kjøp noe bredere ski som er lange =) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg sto for en måned siden i samme situasjon som deg. 6 år med snowboard, og hadde lyst til å prøve noe nytt. _ALDRI_ stått på alpintski før, virkelig aldri. Jeg hoppet på et pakketilbud med K2 Public Enemy (ski) og Salemon impact (skoen). Fyfaen for en opplevelse det er. De skiene spiser virkelig alt av forhold i bakken. Deilig å kjøre løssnø med, og samtidig er de så innsvinga at de er deeeeilig å kjøre preparert løype med. Det eneste er at de er ganske tunge, så jeg sliter fremdeles med feks 360. Klarer 180 på bakken uten noen form for hopp, så det er vel kun snakk om sperrene i hodet Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 public enemy er utrolig deilige ja. hadde scott park (eller wtf) før, som er ti tonn lettere, og tusen ganger mindre stabile. skiopplevelsen ble plutselig helt forandret. sykt deilige ski. Lenke til kommentar
jornhj Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Sorry for sene svar. Men da har jeg i hvert fall en begynnelse, vet vel sånn ca. hvor jeg ender. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Salomon foil. Funker bra i park og offpiste. Og jeg syns i hvertfall K2 public enemy blir altfor tunge hvis du vil bruke dem litt i parken! En jeg kjenner sliter med å spinne 180 til og med... Men han er ganske ny selv. Lenke til kommentar
Larsivar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 K2 har ofte bra all around ski som passer til alt. Skal du kjøpe ski til løs snø bør du ha brede og, lengere ski en deg selv. www.oslosportslager.no Har salg på fjorårets modeller det er et bra sted å spørre om tips har også hørt at anton sport er norges beste på ski så ta deg en tur dit Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 jeg er veldig glad i mine k2 fujative. de passer bra til både park og pudder! Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei Har stått snowboard nå i en del år, og tenkte å kjøpe meg ett par twintip ski. Vil ha noe som er optimalt i både park og utenfor (pudder). Da lurer jeg på hvilke type ski, bindinger og støvler jeg skal satse på? Jeg ville ha anbefalt twintips fra : Salomon, rossignol, spesielt armada og line. Ta en titt innom www.skateloot.com . Her vil du finne masse nyttige ting til å starte din karriere på twintip og som jibber. Kos deg ; ) Lenke til kommentar
pute91 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kjøp denne måndens Fri Flyt, test av mange park og pudderski. Jeg selv Volkl wall, det er en ski som vant TV2 hjelper deg twin tip testen i fjor og er en veldig god ski i parken og brukbar i pudder Lenke til kommentar
sanka Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe Dynastar Trouble jeg.. Er de bra ? Kjørte i fjor, et par tecno et eller annet, og de var veldig stive.. Andre tips på twintip jeg kan kjøpe ? Pris: ca 2-3 tusen Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 http://groseth-sport.no/index.php?main_pag...products_id=435 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå