Bendorama Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Her er et bilde av byen vår, så tokk jeg å prøvde å lage et redigert bilde som liksom skal se ut som er tatt for LENGE sia før det var noe by. Noen meninger? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Som jeg har sagt så mange ganger før: Gjør bildet mindre før du legger ut her Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Syntes at du har klart å få til en ganske bra greie her. Hvis en skal begynne og pirke så er det en del småfeil i bilde, som f.eks ser du bygninger som speiler seg i vannet. Driver selv ikke med denne type redigeringer, men kunne gjerne tenkt meg å lære litt rundt metoden du har brukt. Klarer du og forklare litt om hvordan arbeidet er utført,eller kanskje komme med link som tar for seg dette? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Vell, det er ikke fra noe lest, var bare noe jeg vil prøve av meg selv. Eneste som ble brukt er B/W et ellerannet program, husker ikke navnet i farten men er plugin til Photoshop(til brun fargen og rammen), så brukte jeg clone tool, that`s all. Good luck. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er fortsatt striper etter båter i vannet. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Skal se ut som vinden lager det, strøm og vind. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Godt jobbet er det uansett. Jeg hadde aldri giddet å sitte å flikke så mye. Hvis jeg ikke ser på bildet med "lupe" ser det ganske troverdig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå