Gå til innhold

Hvordan fungerer Rainbow Six Vegas 2 på Xbox 360 i forhold til PS3?

Candey

Anbefalte innlegg

Bare lurer, ettersom jeg har det på PS3 og får f*** ikke joina noen game. Får denne feilmeldingen hele tia når jeg skal joine en match "Unable to establish a connection to this match".

Klikker for meg her nå, er lei av at online delen på PS3 ikke fungerer som den skal igjen! Bad av Ubisoft. Men har dere med 360 samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke bruke ordet "skifte" men vil ha en 360 ettersom de aldri har noen problemer online slik som PS3 spill har. Om det ikke kommer noen patch innen torsdag kveld må jeg få byttet RSV2 ass, jeg kjøpte det for en grunn og det var for å spille det online.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke fungerer å spille online i det hele tatt er det høyst sannsynlig et lokalt problem hos deg, og ikke noen bug. Anbefaler deg å prøve å koble PS3en direkte til modem/linje med kabel, bare for å sjekke om det er problem med porter/brannmur.

Lenke til kommentar

Jeg vil råde deg til å kjøpe en 360, men jeg vil ikke råde deg til å kjøpe den bare pågrunn av at du ikke får spilt Vegas online, det kommer sikkert en eller annen patch som får det til å funke etter en stund. Men spillet er uansett rått Online, har spilt det helt siden onsdagen, på en xbox 360 vel og merke. :)

Lenke til kommentar
Hvis det ikke fungerer å spille online i det hele tatt er det høyst sannsynlig et lokalt problem hos deg, og ikke noen bug. Anbefaler deg å prøve å koble PS3en direkte til modem/linje med kabel, bare for å sjekke om det er problem med porter/brannmur.

Nope, alle som spiller VEgas på PS3 har problemer, sjekk litt rundt på nettet på sider som gamebattles.com og consolegaming.eu

Lenke til kommentar

Ja, det er sant. Er ufattelig vanskelig å få joinet på RSV2, altså vi med PS3. Håper det kommer noen patch så fort som mulig. Uheldigvis er altså påska over snart, hadde tenkt til å kose meg med spillet online i påska men det gikk ikke.

Ruste; Skal kanskje skaffe meg en Xbox 360 Arcade snart, er jeg fornøyd skaffer jeg meg en 120 GB HDD til den. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...