sn0dig Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Tenkte bare jeg måtte legge ut linken jeg fant til (beta) firmware som jeg fant til Linksys WRT54G V7. V7 bruker som kjent ikke samme brikkesett som tidligere versjoner, og har hatt store stabilitetsproblemer, og kan ikke kjøre tredjeparts firmware. Link til rapidshare (Det er ikke en åpen beta, og jeg har ikke funnet noen plass man kan laste ned fra linksys sine sider, så en fyr la det ut på rapidshare) La inn denne selv på min router for ett par minutter siden, og allerede virker den som om den er mer stabil Siden der jeg fant linken IMO var det på tide med firmware oppgradering, da jeg nesten gikk tilbake til den halv-herpa D-link routeren min Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 håper inderlig den firmwaren her hjelper, min ruter er seriøst helt fucka, mister nettet ofte, og da gir den ikke ut ny IP, så må reboote pcen og rutern... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Anbefaler dere å selge denne ruteren på finn og kjøpe en ny. Selv hadde jeg en 54G som var litt ustabil. Solgte den og kjøpte en GL har nå oppgradert denne med DD WRT firmware og det funker som en drøm. Ruter er tross alt ikke den dyreste komponenten man har i hjemmet. Koster vel litt over 500 kroner. Det var vel verdt de pengene framfor å irritere seg hver JÆVLA dag over nettverk som detter ned og ruter som må restartes. Masse småtull og ting som feiler uten grunn. Dere får gjøre hva dere vil, men min datahverdag har blitt en helt annen etter at jeg byttet til en GL ruter og oppdaterte med nye custom firmware. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er enig med Mazeking. Kjøp heller en WRT54GL. L står for Linux. Last ned DD WRT eller Tomato som jeg selv kjører. Er kjempestabilt, flere funksjoner etc etc. Enkelt å oppgradere også. Last opp fila som en vanlig Linksys oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå