Jann - Ove Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6201 Lenke til kommentar
fnuffleh Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Beklager, jeg var lat Det eneste jeg har i mot sånt utstyr er at jeg ikke aner om de vil virke med blitsene jeg har, og i tilfelle foretrekker jeg teste de i butikken først, eller å kunne gå tilbake i butikken. Er fremdeles litt skeptisk til netthandel, antar jeg. Men takk, mange takk for linken. Lenke til kommentar
fnuffleh Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Har undersøkt litt mer. For alt utstyret jeg trenger, med stativer og greier, blir summen rundt 2900 kr hvis jeg bruker de gamle blitsene med kabler. Prisen blir ca det samme med radiosendere fra Gadget Infinity på Ebay. Et sett med nye Vivitar 285HV + alt tilbehør jeg regna med til de gamle blitsene koster tilsammen rundt 3750. Da er det vel kanskje lurest å handle inn nytt, ettersom de gamle blitsene ikke har så mange innstillingsmuligheter. Så gjenstår det bare å bestemme seg for om det er verdt det for noe som til nå ser ut som en engangsjobb.. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
fnuffleh Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Vel, jeg endte med å handle alt nytt. Detta blir spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå