Gå til innhold

Trenger tips på bra handsfree til SE P1i for musikk

Anbefalte innlegg

Fikk min P1i for noen dager siden og er strålende fornøyd med alt bortsett fra handfree hodesettet som fulgte med. De bare faller ut av øra og har ikke akkurat knall lyd heller.

Ser at SE selger ganske mange forskjellige handsfree løsninger, men hvilket har bra lyd for musikk og er enkle å få til å sitte i øra? Skal IKKE ha trådløst eller den som har bøyle over hodet. Det må spille musikk bra.

Noen som kan anbefale HMP-75, 77 eller 82?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..Hvilket som helst av hpm- settene med silikonplugger er egentlig merkelig gode (behagelig lydisolering, følger med tupper i forskjellige størrelser, overgangene er bra, funker fint med andre plugger, osv..).

Jeg kjøpte et hpm- 90 (den med et lite display, volum- knapper og play/pause, spoling - klokke i displayet når en skrur av og på media- spilleren med å holde inne play- knappen). Det står ikke at det er kompatibelt med en p1 hos SE av en eller annen grunn. Men det funker fint. Det veier veldig lite, men virker solid - ikke noe tegn til at delene sklir fra hverandre, eller at foringene blir løse. Kabelen fra pluggen er solid og blir ikke klemt og bøyd veldig lett (som er et problem med de andre settene, f.eks hpm-75). ..Lyden ble plutselig bedre enn på mp3- spilleren min med panasonic- pluggene *snufs*..

Det eneste er at displayet ikke dekker hele fronten - så det ser litt billig ut. Og det går ikke an å stille på spole- intervall, om media- spilleren skal settes til minimert når den åpnes, hva slags mp3- tagger som skal vises i displayet, hvor lang tid det skal ta før det timer ut, osv. Eller det vil si, det går ikke an å forandre på settingene i det hele tatt. Funker heller ikke med radioen (ikke noe rds i displayet), annet enn av/på, via å flippe til media- spilleren, og så pause musikken. Skrur en av media- spilleren, flipper det tilbake til radioen. Så.. litt knotete og halvferdig (som omtrent alt annet fra SE i det siste).

Anbefales nå allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...