Gå til innhold

Windows mediaplayer 11 virker ikke optimalt

Gjest medlem-156616

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-156616

Plutselig så fungerer ikke min windowsmedia player på optimal måte. Den spiller av sanger, men de blir ikke lagt i inn i biblioteket slik som før, har sjekka innstillingene og alt er slik det skal være. Sangene som var der opprinnelig er også borte!

Jeg systemoppretta hele systemet og da var sangene tilbake og alt fungerte igjen, helt til jeg slo av maskina og på igjen, da var de borte igjen !

Jeg avinnstallerte hele windowsmediaplayeren og lastet den inn på nytt, men nei den fungerer fremdeles ikke :(:(

Har også kjørt virusprogram AVG og one care safty scanner men fant ingen virus.

Irriterende at alle sanger jeg la inn er borte og at det ikke er mulig å legge inn nye, da de ikke legges inn i biblioteket ved avspilling slik som tidligere.

Har også prøvd å slette databasen til playeren for å se om den var ødelagt, men den fungerer heller ikke etterpå.

Noen som vet hva jeg eventuellt kan gjøre og om noen kan hjelpe meg?

Eventuellt vet om noen andre forum jeg kan spørre?

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-156616
Har du prøvd å legge inn sanger manuelt i biblioteket ?

Er du sikker på at du har hykket av for at spilleren automatisk skal legge sanger inn i biblioteket ved avspilling ?

Ja jeg har prøvd å legge inn sagner manuelt, men det går ikke det heller. Og ja jeg er sikker på at jeg har haket av for at spilleren skal legge til sanger ved avspilling ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...