Sovesofa Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Heisann.. nå som våren er rett rundt hjørne tenkte jeg at jeg skulle gå til innkjøp av ny vårjakke. Har en JL Future sport nå, men har klart og svi hull i ermet så må nok kjøpe en nye en så derfor lurte jeg på om dere hadde noen forslag - -skal helst være lett og ledig -sitte bra på kroppen.. -Med eller uten hette.. prisen er ikke sååå nøye, er viktigere at jeg finnner noe jeg liker takker for alle forslag Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Først hjalp jeg deg med vinterjakke (Goosen) også nå gir jeg noen hint til sommerjakke Sjekk ut ToS sin hvite stoffjakke, Ralph Lauren sine windbreakere. Gant, Armani og andre merker. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 hehe tenkte på ralph lauren windbreaker... vet du hvor jeg får fatt i den? vanlig butikk/nettbutikk.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Polo RL windbreaker er et godt valg, men kjedelig viss det er eneste jakken du kommer til å bruke. Fant faktisk en veldig pen kort trench fra Bertoni her om dagen, ganske rimelig og, tror den lå rundt 2-2500kr. Ellers har ToS en veldig pen lys trench, 2999,-, og Fillipa K en stilig hvit pullover til 3000,-. RL windbreaker finner du alle steder som selger RL, på S&S osv. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 oki, takk for svaret... for mye ligger RL windbreaker på a? har en bergans softschell som jeg også bruker, men pleier somregel ikke bruke jakker, liker meg best uten men om det blåser er det greit med ei jakke... eller 2... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Matinique har også noen helt enkle, svarte vårjakker. De ligger på 2500,- Jeg er fornøyd med min, ihvertfall. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 tenkte kanskje Peak hadde noe nytt å spennende i år, men er visst ikke norsk peak side.. :S Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 oki, takk for svaret... for mye ligger RL windbreaker på a? har en bergans softschell som jeg også bruker, men pleier somregel ikke bruke jakker, liker meg best uten men om det blåser er det greit med ei jakke... eller 2... 1799 eller 1899, husker ikke helt nøyaktig. tenkte kanskje Peak hadde noe nytt å spennende i år, men er visst ikke norsk peak side.. :S Stikk innom en Peak Performance-butikk i nærområdet da. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 joa, men er ikke så mange butikker som fører peak her og de som gjør det har ikke så mye utvalg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Du kan ikke BARE bruke en ralph lauren windbreaker, blir så utrolig ensforming og kjedelig. Greit å variere mellom 2-3 jakker, eller flere. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 det har vel folk skrevet over her, og har sagt at jeg har ett par til.... men begynner å gå lei de.. Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Bergans har flere nye jakker fra deres vårkolleksjon som nå har kommet i butikkene. Sjekk ut www.bergans.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå