Red8Bull Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 som tittelen sier har eg klart å rote vekk min orginale cdkey til vista x64. så mitt spørsmål er om det er mulig å finne den igjen ved hjelp av eit program evt i kontrollpanel eller om eg må kjøpe heile greia på nytt.. litt kjedelig akkurat det siden eg kjøpte fullversjonen av home premium. noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det finnes flere programmer som hjelper til med det. Kanskje denne hjelper? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) http://www.belarc.com/free_download.html Denne henter ut lisensen for deg edit: litt for sen. Endret 22. mars 2008 av porcelaiN Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Magic Jellybean fikk jeg ikke til å funke under VistaX64. Belarc Advisor derimot funker , og viser key du har installert med. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 eh... jeg kan bare gå på "properties" på "My Computer", så står den der.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 eh... jeg kan bare gå på "properties" på "My Computer", så står den der.. Det er produkt-ID, ikke selve Vista key.. Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Det enkleste er å bruke SIW (System Information for Windows). Kjør programmet og se under Applications - Licences. Der finner du alle installasjonsnøklene som er brukt på PC-en, inkludert Windows... Programmet virker i Vista x32, tror det skal virke i x64 også... Endret 22. mars 2008 av elo_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå