Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan føler seg komfortabel under date?

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

har vært på første date, og det gikk greit, men bortsett fra at jeg ikke følte meg helt komfortabel. skal på neste date med samme person, derfor frykter jeg litt hvordan det vil gå. Er det noen kan hjelpe å fortelle hvordan jeg kan være komfortabel under date? Og hvordan kan jeg sjarmere henne?

takk for meg

mvh

zeiar2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo helt normalt å være nervøs på en date.

Når det kommer til andre date er det godt mulig at det er mye mer komfortbalet å være med jenta om du har blitt bedre kjent med henne på første date.

Bare vær deg selv og prat om ting som opptar deg! :) Men husk å gi mest oppmerksomhet til henne.

Hvordan er du som person? Er du utavendt?

Lenke til kommentar

Det er jo frykten for å ikke lykkes, ikke strekke til, ikke takle en avvisning som ofte er grunnen til at en føler seg ukomfortabel.

Prøv å si til deg selv "Jeg er uimotståelig, og hun kommer til å elske meg(eller elsker)"

Det er helt rart hvordan noen så få ord kan få deg til å føle det helt annerledes.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor lenge dere har kjent hverandre, men selv hadde jeg et såpass åpent forhold med damen at vi snakket mye om hva vi følte for første møtet. Det hjalp mye, var ganske nervøs, men tror det ville vært langt verre om vi ikke hadde snakket om det. :)

Lenke til kommentar

Det at du føler deg ukomfortabel tyder bare på at liker henne. Har vært på date selv, hvor jeg var helt avslappet og 100% komfortabel, og etterpå innså jeg at det var fordi jeg ikke likte jenta som noe mer enn en venn.

Lenke til kommentar
Det at du føler deg ukomfortabel tyder bare på at liker henne. Har vært på date selv, hvor jeg var helt avslappet og 100% komfortabel, og etterpå innså jeg at det var fordi jeg ikke likte jenta som noe mer enn en venn.

Var ikke veldig interessert i henne, men hun var/er litt søt. Det gikk bra på første og andre daten, men jeg inviterte henne videre til hjemmedate, men hun nektet denne gangen. Jeg spurte henne om hun kunne komme hjem til meg og vi kunne lage mat og spise sammen. Hun skrev dette: "det hørtes veldig koselig ut, men jeg kan nok ikke :( er veldig mye som skjer fremover med eksamen og sånn... så har ikke mye tid. Men det er veldig koselig å finne på noe... så vi får ta en tur på kino eller gå å spise eller noe om en stund når jeg har bedre tid :) klem :)".

Hva betyr dette? Er det noen kan tolke dette? Er dette veldig pent avvisning eller?

takk for svar

Lenke til kommentar
Det er jo helt normalt å være nervøs på en date.

Når det kommer til andre date er det godt mulig at det er mye mer komfortbalet å være med jenta om du har blitt bedre kjent med henne på første date.

Bare vær deg selv og prat om ting som opptar deg! :) Men husk å gi mest oppmerksomhet til henne.

Hvordan er du som person? Er du utavendt?

Jeg føler meg litt utadvent JA :) Er veldig åpen person. Har bra selvtillitt egentlig, men ikke alltid. Hvordan kan man gjøre daten til å flire?

Lenke til kommentar
Husk på at når du er på daten, så har hun allerede sagt ja.

Prøv bare å vær deg selv, og ikke gjør noe dumt.

Helt enig, men man tenker litt formye rundt jenta.

Jeg vet ikke hvor lenge dere har kjent hverandre, men selv hadde jeg et såpass åpent forhold med damen at vi snakket mye om hva vi følte for første møtet. Det hjalp mye, var ganske nervøs, men tror det ville vært langt verre om vi ikke hadde snakket om det. :)

Kjenner henne via en venninne. Er blitt kjent med henne siden august i fjor, men hadde ikke snakket med henne noe særlig.

Lenke til kommentar
Det er jo frykten for å ikke lykkes, ikke strekke til, ikke takle en avvisning som ofte er grunnen til at en føler seg ukomfortabel.

Prøv å si til deg selv "Jeg er uimotståelig, og hun kommer til å elske meg(eller elsker)"

Det er helt rart hvordan noen så få ord kan få deg til å føle det helt annerledes.

Veldig godt råd^^ Takker

Lenke til kommentar

Var ikke veldig interessert i henne, men hun var/er litt søt. Det gikk bra på første og andre daten, men jeg inviterte henne videre til hjemmedate, men hun nektet denne gangen. Jeg spurte henne om hun kunne komme hjem til meg og vi kunne lage mat og spise sammen. Hun skrev dette: "det hørtes veldig koselig ut, men jeg kan nok ikke :( er veldig mye som skjer fremover med eksamen og sånn... så har ikke mye tid. Men det er veldig koselig å finne på noe... så vi får ta en tur på kino eller gå å spise eller noe om en stund når jeg har bedre tid :) klem :) ".

Hva betyr dette? Er det noen kan tolke dette? Er dette veldig pent avvisning eller?

takk for svar

Jeg tolker det dithen at hu vil roe ned hele datingsettingen og heller bli bedre kjent med deg for å finne ut om du er venn/mulig type. Så du får roe ned og være deg selv så kanskje hu faller for deg.

Men husk: They allways play games on you...

Lenke til kommentar
Jeg spurte henne om hun kunne komme hjem til meg og vi kunne lage mat og spise sammen. Hun skrev dette: "det hørtes veldig koselig ut, men jeg kan nok ikke :( er veldig mye som skjer fremover med eksamen og sånn... så har ikke mye tid. Men det er veldig koselig å finne på noe... så vi får ta en tur på kino eller gå å spise eller noe om en stund når jeg har bedre tid :) klem :)".

Alle har vel hørt ordtaket "ingen sex før tredje date". Det blir ofte misvist til at tredje daten = sex. Og siden du plutselig ber ho hjem til deg så kan det hende hun tror det er det du går etter ;)

Lenke til kommentar
Jeg spurte henne om hun kunne komme hjem til meg og vi kunne lage mat og spise sammen. Hun skrev dette: "det hørtes veldig koselig ut, men jeg kan nok ikke :( er veldig mye som skjer fremover med eksamen og sånn... så har ikke mye tid. Men det er veldig koselig å finne på noe... så vi får ta en tur på kino eller gå å spise eller noe om en stund når jeg har bedre tid :) klem :)".

Alle har vel hørt ordtaket "ingen sex før tredje date". Det blir ofte misvist til at tredje daten = sex. Og siden du plutselig ber ho hjem til deg så kan det hende hun tror det er det du går etter ;)

hehe sannsynligvis. Jeg synes jenter er generelt veldig komplisert å skjønne hva de er ute etter og hva de forventer av en gutt. På andre daten sa hun selv om det var veldig koselig og vi kunne finne på noe mer. Men da jeg inviterte henne på hjemmedate så gikk det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...