esk Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg trenger en database som er helt gratis, dvs mysql er diskvalifisert fordi jeg må kjøpe lisens for å selge et produkt sammen med denne. Det som det er snakk om her er en webløsning som skal kunne selges, denne er avhengig av en underliggende database Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Du trenger vel ikke å selge applikasjonen med database? Du kan jo bare selge den med tekstfil som oppretter database og tabeller....? Lenke til kommentar
esk Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Vel, det er sant, men jeg vet ikke hvordan det blir med lovlighetten likevel dersom jeg ber kundene om å laste ned f.eks. mysql selv. Kanskje jeg bør ta kontakt med dem for å undersøke, uansett er det noen som har noen alternativer, gjerne 100% gratis? Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 er ingen ekspert, men det kan da umulig være ulovlig å be folk om å laste ned et gratis produkt??! Lenke til kommentar
christt Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Så lenge mysql ikke ser intigrert i applikasjonen din så tror jeg det går bra. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Mysql er gratis for alle. Til og med for dette forumet. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 kan anbefale postgresql, minuset er da at den må kjøres på linux, men den har en god del funksjonalitet som mysql ikke har, bl.a. transaksjoner. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 PostgreSQL er meget bra det også. Selv har jeg mest erfarning med MySQL. Det burde/kan også kjøres i linux . Lenke til kommentar
esk Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Glimrende, da tror jeg jeg har fått svar på det jeg trengte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå