Dahl Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Dere må ta et ordentlig gruppebilde av HW.rekka ! Det er gjort, og kommer i en artikkel en gang i morgen. Noen lå og sov da bildet ble tatt, men ettersom jeg er hjemme nå er det lite som kan blir gjort med det. Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Synd at dere tok bilde uten meg =( akkuratt når jeg lå og sov.. skuff... innbiler meg at det var en del folk som ble irrtert av sirene på rosa hylla i år. x) Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå fikk jeg hvertfall lyst å dra neste år.. Heia TG :/ Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som vet om Panther leverer også utenfor vikingskipet... kunne vært kjekt å smakt Ser ut til at de selger på diverse butikker, ta en kikk her. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Til HW: Ikke fjern linken (og bildet) ang TG dag 3 fra toppen av sida her. Er så fint å ha de jentene å se på hver gang jeg skjekker forumet xD Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ingen TG08: Dag 4 Artikkel ? Skjedde det absolutt ingen ting i dag ? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ingen TG08: Dag 4 Artikkel ? Skjedde det absolutt ingen ting i dag ? Kommer sikkert på dagtid i morgen Lenke til kommentar
tZar Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 De andre artikklene har jo kommet ut dagen etter. Dag 4 burde ha kommet idag, og dag 5 burde ha kommet ut i morgen hvis de skulle fortsette på samme måte som de første artikklene. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 noen som er med på en hw rekke i dreamhack til sommern 08? http://en.wikipedia.org/wiki/Dreamhack Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 noen som er med på en hw rekke i dreamhack til sommern 08? http://en.wikipedia.org/wiki/Dreamhack Skal tenke på det... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 De andre artikklene har jo kommet ut dagen etter. Dag 4 burde ha kommet idag, og dag 5 burde ha kommet ut i morgen hvis de skulle fortsette på samme måte som de første artikklene. Artikkel fra dag 5 kommer nok dessverre ikke, med tanke på at Dahl (forfatteren av artiklene) dro hjem lørdag kveld. Nå er det vel heller ikke så mye å nevne fra den dagen... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 noen som er med på en hw rekke i dreamhack til sommern 08? http://en.wikipedia.org/wiki/Dreamhack Skal tenke på det... Count me inn! Siden jeg (på grunn av treige postbanken) gikk glipp av årets TG (noe som har irritert meg noe sykt mens jeg har lugget her å kjedet meg fordervet på Budorfjellet rett ved Vikingskipet) så satser jeg på å få dratt på DreamHack til sommeren Har dog aldri vært på DH før, så hvordan er det sammenlignet med TG? Er det samme kvalitet over arrangementet? Hva er dårligere / bedre? Siden jeg er på hytta, og surfer i sneglehastighet på min N95 (så jeg klarer ikke å surfe etter informasjon osv selv). Kunne ikke noen fortalt litt om DH, når og hvor er det? Pris? Når kan én bestille billetter? Hvor stor er plassen? Osv.. Det hadde vært flott! Det blir kanskje veldig 'off-topic', så kanskje noen kunne tatt seg tid til å opprette en egen tråd om det? Hvor dere skriver all mulig informasjon om og rundt DH! Det hadde vært flott! Og husk å poste linken til tråden her:-P Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Med et speilreflekskamera er ikke spøkelsesbevegelser noe problem, litt bevegelse i bildet kan og være en bra ting, da gjør du bildet mer levende og det er lettere å sette seg inn i en evt situasjon. Med blitz blir bildene kalde og stillestående, bra for dokumentasjon, men det viser ikke lyssettingen skikkelig. Speilrefleks gir deg ikke automagisk bra bilder i dårlig lys. Jeg tror du bør ta en titt på http://en.wikipedia.org/wiki/Aperture, og lese litt om hvordan ting fungerer. -Ko_deZ- Lenke til kommentar
ptta Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 og jeg mistenker at utseendet til jentene har en god del med det å gjøre... Kødder nå Vi som sitter på samme rekka bestilt en god del Panther... og det er ikke fordi Pantheren smaker godt kan du si Jeg prøvde å bestille jeg, men da kom et en gutt. Var like før jeg nekta å betale. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 og jeg mistenker at utseendet til jentene har en god del med det å gjøre... Kødder nå Vi som sitter på samme rekka bestilt en god del Panther... og det er ikke fordi Pantheren smaker godt kan du si Jeg prøvde å bestille jeg, men da kom et en gutt. Var like før jeg nekta å betale. haha ser den ! Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Skulle gjerne sett en "dag 4" artikkel. Hadde vært morsomt om noen la ut et skikkelig bilde av Panthertårnet vårt også. Har bare dette bildet som ble tatt med mobilkamera. Endret 29. mars 2008 av GLaDOS Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 kanskje en egen "babethread" med tg08 bilder fra brukerne? må jo være mye gode bilder ute å går. bare folk holder seg saklige og poster sine beste bilder. elsker å se bilder fra dagliglivet på tg, er så mye koslig Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 kanskje en egen "babethread" med tg08 bilder fra brukerne? må jo være mye gode bilder ute å går. bare folk holder seg saklige og poster sine beste bilder. elsker å se bilder fra dagliglivet på tg, er så mye koslig Nå har vi jo denne tråden da. Bare å tusle innom der. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Skulle gjerne sett en "dag 4" artikkel.Venter på den jeg og... Det var vel noen aktiviteter på lørdagen óg ? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hadde vært morsomt om noen la ut et skikkelig bilde av Panthertårnet vårt også. Har bare dette bildet som ble tatt med mobilkamera. Skikkelig bilde som ønsket. Og ja, det er meg med Haruhi-cosplay. Endret 26. mars 2008 av zyp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå