Mafo Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 "Dream" er navnet på det som skal bli HTCs første telefon med Googles operativsystem. Les mer Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det gleder jeg meg til! Håper denne kan gi iPhone litt konkurranse! Synes at iPhone er genialt, men Apple er ikke så glad i å la brukerne gjøre som man vil... Linux ftw! (er selv mac-bruker, men synes os x / iphone har blitt litt teit i det siste pga at man ikke har tilgang til enkelte avanserte instillinger av og til) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Hørtes spennende ut, håper bare denne kommer på markedet innenfor "rimelig" tid dvs Q2-Q3 2008 Endret 22. mars 2008 av Lock-Aze Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 det store spørsmålet for min del er prisen... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Totalt meningsløs notis. Lite å skive om for tiden elller? Dette her er oppkast av gammel info fra amobil + to nye setninger. Endret 22. mars 2008 av mandela Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 håper den kommer snart... hvis de venter for lenge slik som Iphone gjorde så blir slakt ... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Totalt meningsløs notis. Lite å skive om for tiden elller? Dette her er oppkast av gammel info fra amobil + to nye setninger. Nemmen..! Har du ikke fått påskesnopet enda? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 heh.. kanskje han bare fikk sure sitron drops .. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Se gjennom disse og si meg hva som er nytt i den notisen vi kommenterer: http://www.amobil.no/sok/?query=android Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Se gjennom disse og si meg hva som er nytt i den notisen vi kommenterer: http://www.amobil.no/sok/?query=android Joda, joda, jeg skjønner hvor du vil, men jeg foretrekker litt oppkast enn ingenting Må jo ha ett eller annet å lese, og det får vi. Amobil redaksjonen kunne tatt 100% påskeferie, og bakt seg godt i påskesolen.. slik som ITavisen har gjort. På den kanten der er det altså helt dødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg