Agres Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei Er veldig glad for at denne siden er oppe, og er inne på den hver eneste dag for å sjekke ut nyheter, men det er en ting jeg har hengt meg opp i :/ Det er ganske ofte dere har screenshots av kommende spill og lignende. Dette er selvfølgelig positivt, men det er også et ganske så irriterende (:x) aspekt med det hele. Når du har sett på et bilde må du klikke deg ut igjen (tilbake), så klikke på det neste bildet, så trykke tilbake, så gå inn på det neste. Lot meg ikke merke med dette i starten, men nå har det begynt å gå meg på nervene. Det jeg vil fram til med denne posten er et forslag: Hva med å lage en "neste" og "tilbake" knapp, slik at vi kan bla igjennom bildene? Takk for oppmerksomheten Agres Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jo, en slik funksjon hadde vært grei. Det er jo ikke svært avanserte saker det er snakk om heller da. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Dette har også irritert meg utrolig! Spessielt når det er MANGe screens på samme siden... Dette må jo kunne fikses på Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Vi er helt enige, og det vil bli gjort noe med. Les denne tråden for svar på blant annet dette, og mange andre tips om neste generasjon Gamer.no: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=110942 - Tråd stenges da den er gammel, og videre diskusjon tas i nevnte tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg