FelaroN_ Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Hei! Jeg drev og sjekket litt rundt på sko og sånt på nettet, så kom jeg over nettbutikken "your fashion" link her. Det som er tvilsomt er at alle merkeklærene er så utrolig billige og man kan ikke ta kontakt via tlf. Så jeg lurer på om noen av dere har kjøpt noe klær der og det er pålitelig? Og om klærne er faktisk ekte vare og ikke fake klær fra Kina. Beklager skriveleif. Forresten, noen som vet om en bra nettbutikk som selger sko? takk takk Endret 22. mars 2008 av FelaroN_ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Var mye billig der gitt. Virket veldig useriøs. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Så veldig jalla ut spør du meg. De oppgir ikke modellene på Diesel buksene engang... Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Forventet leveringstid:ca. 21 arbeidsdager. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Forventet leveringstid:ca. 21 arbeidsdager. Fy fae*!! 21 airbeidsdager når dem leverer fra Norge! Nei, ville aldri kjøpt derifra. Siden så veldig useriøs ut og. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Chanel-vesker og -solbriller fra 499,-. I tillegg er halve nettbutikken "bestillingsvare". Merkelig. Lenke til kommentar
floww Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 "Vi plukker ut merkeklær fra hele værden til dame herre og barn." jalla er nok rette ordet her ja, men gucci skjerfet til 499,- fristet Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Tipper de har fått seg en billig leverandør fra asia, som de på forespørsel bestiller opp fra og får levert, før varen shippes til kunden; Derav leveringstiden. Er vel samme som i emiratene, at folk på innsiden sniker ut produkter før de blir kontrollert og telt opp, og regnes derfor som "fake" Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Vuitton vesker til 1500kr er fake. Faktisk overpris i såfall........................ Prøver TS å reklamere for sin egen side? Jeg lar meg ikke lure så lett........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå