Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

avskiltet på moped

Anbefalte innlegg

Hei, For en drøy mnd siden ble jeg og 5andre avskiltet pga trimming på moped. Det som skjedde var att vi var ute og kjørte. Så stoppa vi på en parkeringsplass for å ta en røyk å litt diverse. så kom politiet og streifa innom plassen og så ett skilt som var bøyd. Dem gikk ut av bilen og sa att det ikke det var lov og masse piss. helt til dem plutselig begynte å spørre å grave om det var trim på de. Vi svarte selvfølgelig nei det er det ikke. Han begynte så å kikke rundt på mopedene og bedømte selv att det var trim og tokk skiltene våres=(. Trodde ikke dette var lov jeg, Å avskilte mopeder pga trim når ingen har anmeldt eller de ikke har sett oss kjørt. noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å avskilte en moped, må det skrives avskiltningsbegjæring fra vegvesenet. Jeg slapp unna engang, ved at fader'n protesterte på at det ikke var skrevet ut begjering på skilta - og den ble revi i støkker av politimesteren.

Men, du sier det er fem måneder siden. Kanskje du må belage deg på teknisk kontroll + papir-styr...?

Lenke til kommentar
For å avskilte en moped, må det skrives avskiltningsbegjæring fra vegvesenet. Jeg slapp unna engang, ved at fader'n protesterte på at det ikke var skrevet ut begjering på skilta - og den ble revi i støkker av politimesteren.

Men, du sier det er fem måneder siden. Kanskje du må belage deg på teknisk kontroll + papir-styr...?

en måned siden. men vi fikk beskjed om att dem måtte vises på teknisk kontroll ja.

og en liten lapp med hvorfor de ble avskilta osv,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...